środa, 17 kwietnia 2013

o kwietniowych nowościach kosmetycznych.

W kwietniu w moje ręce wpadło kilka nowych produktów- nie jest ich jakoś strasznie dużo ( mało też nie), ale ostatnio staram się kupować jedynie to, co jest mi niezbędne. Od dłuższego czasu moim celem jest zużycie zapasów, które sobie narobiłam gdy chciałam mieć wszystko to co inni, co jest zupełnym absurdem :)



  • Największym zakupem miesiąca są dwie litrowe maski z firmy Kallos, które zakupiłam na Allegro u użytkownika Multidrogeria. Mleczną już miałam i byłam bardzo zadowolona, Arganową aktualnie testuję i nie jestem za bardzo zadowolona.
  • Szampon z Alterry zakupiony oczywiście w Rossmannowskiej promocji za 6 zł.
  • Spray termoochronny, do sotosowania na suche włosy z Marc Anthony, Rossmann ok. 24 zł.
  • Nawilżający samoopalacz o przedłużonym działaniu z Dermedic do skóry wrażliwej którego jestem bardzo ciekawa wraz z próbkami  to nagroda, którą otrzymałam od Dezemki 
  • Garnier Czysta Skóra czyli peelingujący żel. Ceny już nie pamiętam ale ok 8-10 zł.
  • Znany każdemu zmywacz do paznokci z pompką z Biedronki.
  • A jeszcze bardziej znana pomadka z Wibo z seri Eliksir, wraz z kremem Garnier (jeszcze lakier do paznokci, którego zapomniałam wyciagnąć) to nagroda z bloga  MSL
Na tą chwilę to wszystko, w drodze do mnie jest jeszcze parę przesyłek.
 Zmówiłam mi.n. podkład z Max Factora i Dermacol ale o tym w przyszłych postach.
Jeśli używałyście któregoś z produktów dajcie znać jak się sprawują :)


24 komentarze:

  1. pech, niczego z Twojej oferty nie udało się mi używać...ale czekam na recenzje może coś przypadnie mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam maskę Kallos i byłam z niej baaardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem masek Kallos. Czytałam o nich wiele dobrego. Sama posiadam wersję mleczną, lecz w różowym i mniejszym opakowaniu. Po pierwszym użyciu byłam zachwycona, lecz niestety każde kolejne praktycznie nic nie robiło. Mam również eliksir Wibo i bardzo sobie chwalę ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczną miałam już wcześniej i była ok, z Keratyną ( to jakaś nowość) właśnie kończę i również jest ok i na pewno sprawdzi się lepiej pod względem zapachowym u osób, które nie lubią intensywnego zapachu. Natomiast jaśminowa nie pomaga w rozczesywaniu włosów.... Jakoś muszę ją zmordować.

      Usuń
  4. Do tej maski arganowej zapomnieli dodać olejku arganowego :) A mleczną też bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elisir mam w kolorze 05 i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie ta maska kallos ale też jej ilość trochę mnie przeraża :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w mniejszych pojemnościach, ale mają inne opakowania :)

      Usuń
  7. kuszą mnie maski Kallos. pewnie wypróbuję mleczną, skoro z arganowej nie jesteś za bardzo zadowolona .. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Latte to jedna z moich ulubionych masek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam nic z tych rzeczy, ale na kilka mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam zapach tej mlecznej <3 obleeeed

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy :) Mam mlecznego Kallosa, jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam żel Garniera daje fajne cytrusowe orzeżwienie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, pachnie bardzo świeżo. Fajnie sprawdzi się na ciepłe dni. :)

      Usuń
  13. Też mam ten samoopalacz od Dezemki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to gratki, ja właśnie jestem po jego użyciu :)

      Usuń
  14. muszę kupić w końcu Kallosa mlecznego, bo wszyscy zachwalają :)
    wibo eliksir mam i lubię, a o pozostałych kosmetykach chętnie poczytam :)
    hehe, też kiedyś chciałam mieć wszystko to co inni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odżywka mleczna to mój niezbędnik:) Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem arganowej, ale jeśli mówisz (czyt.piszesz:)), że nie jesteś zadowolona, to zastanowię się jeszcze pięć razy, bo cóż ja później robię z taką puchą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie pasuje to, że bardzo ciężko rozczesać mi po niej włosy. A po mlecznej robię to bez problemu. Jeśli z rozczesywaniem nie masz kłopotów to będziesz zadowolona. :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. a szampon z Alterry z figą, właśnie ostatnio zdarzyło mi się użyć bez maski i byłam niesamowicie zaskoczona, jakie mięciutkie były włoski po samym szamponie! :))) ale byłam na wyjeździe i tylko raz go w ten sposób użyłam :)))

      Usuń
  17. Używałam płynu micelarnego Dermedica kremów HydraIn i i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!