poniedziałek, 2 marca 2015

Palmiarnia w Wałbrzychu - czyli trochę ciepła w te pochmurne dni :)

W niedzielne przedpołudnie udaliśmy się do pobliskiej Palmiarni, która znajduje się w Wałbrzychu (woj. dolnośląskie). Ta atrakcja turystyczna została połączona z pięknym Zamkiem Książ , o którym również powstał post. 
Po kilku zdjęciach znalezionych w sieci wyobrażałam sobie, że roślinność w Palmiarni będzie prezentowała się pięknie, ale to co zobaczyłam na miejscu przerosło moje oczekiwania. Palmiarnia jest sporych rozmiarów, jest w niej ponad 20 stopni ciepła, więc fajnie było przenieść się choć na chwilę do "tropików" w chwili gdy za oknem temperatura sięga max. 1 stopień na plusie.  
Jeśli mieszkacie w pobliżu lub będziecie przejazdem polecam Wam tu zajrzeć, będzie to jedno z najlepiej wydanych 8 zł. ;)
A teraz w formie fotograficznej przekazuję Wam na odrobinę ciepła z tego pięknego miejsca.


24 komentarze:

  1. świetne miejsce, bardzo fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie byłam w takim miejscu :) Ostatni raz chyba w liceum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda naprawdę bardzo ciekawie :D Moim zdaniem najlepsze są te żółwie ^^

    PS Zapraszam na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda to miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Palmiarnie to świetne miejsca. W gliwickiej jest kawiarnia, gdzie można zjeść ciacho pod palmami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej także jest kawiarenka oraz funkcjonująca sprzedaż różnej roślinności - widoczne jest to nawet na zdjęciach :)

      Usuń
  6. W Gliwicach również jest palmiarnia i wstyd się przyznać ale jeszcze tam nie byłam... Muszę tam koniecznie pójść :) Świetnie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palmiarni w Polsce jest dość dużo. Ja do mojej miałam kilkanaście kilometrów a również byłam po raz pierwszy. I w następną zimę zapewne ponownie tam zawitam aby oderwać się od tej szarości zimnoty :)

      Usuń
  7. Świetne miejsce. Fajnie że są takie zakątki, gdzie można oderwać sięod codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za odwiedziny ! również obserwuję ! ps. uwielbiam takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się tam kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. HAHA najlepszy jest latający żółw z przedostatniego zdjęcia! :) Poprawił mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żółw był tak "napięty" przez cały czas, kiedy tam byliśmy ;D;D

      Usuń
  11. Ile pięknych zdjęć :) Żółw mnie rozbawił :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, najlepsze te żółwie :D Nigdy nie byłam w palmiarni, ale wygląda ciekawie. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham palmiarnie! Uwielbiam temperaturę i wilgotność powietrza, która zmienia się podczas przechodzenia do różnych pomieszczeń. A najlepsze są... zwierzątka! :) W Poznaniu są cudne kury kudłate, gadające papugi i wspaniałe akwaria z przerażającymi stworami wodnymi. :) A do tego tajemniczy wodospad w dżungli. Muszę tam znowu zajrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już planuję sobie podbić poznańską palmiarnie - jest dużo większa :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!