sobota, 2 maja 2015

Wrocław cz.2: Ostrów Tumski i okolice

Wczesnowiosenna, słoneczna aura zmotywowała nas do szybkiego wypadu do Wrocławia, który znajduje się ok. 60 km od mojej miejscowości. Wyruszyliśmy po obiedzie i spędziliśmy bardzo miłe popołudnie, którym chciałabym się z Wami podzielić. Zazwyczaj odwiedzając stolicę Dolnego Śląska lądujemy na zakupach w galeriach, na Bielanach lub po prostu na ryneczku. Tym razem postawiliśmy na miejsca, których nie odwiedza się zbyt często. Pierwsza część wyjazdu została już opublikowana i dotyczy Ogrodu Japońskiego. W odsłonie drugiej pokażę Wam sztandarowe miejsce, które warto zobaczyć będąc we Wrocławiu, a mianowicie Ostrów Tumski i jego najbliższe okolice. Wiem, że wiele osób szuka informacji na temat różnych miejsc we Wrocławiu i być może komuś przyda się ten post.
Jeśli ciekawi Cię więcej podróżniczych postów zajrzyj do zakładki "podróże".



Ostrów Tumski jest kolejnym, świetnym miejscem we Wrocławiu wartym zobaczenia i idealnym do spacerów. Znajduje się tam kilka kościołów, w tym słynny kościół z dwiema wieżami, tuż przy nim żelazny, kolorowy most, na którym para zakochanych ma szansę przyczepić własną kłódkę i zwieńczyć swoją miłość, wrzucając kluczyk do Odry. 
Natomiast obok centralnej części znajduje się m.in. Wyspa Słodowa i kilka mostków przecinających Odrę, przy której kumuluje się spora liczba ludzi odpoczywających i miło spędzających czas szczególnie w weekendy. Poniżej kilka zdjęć z tego kawałka Wrocławia. Mam nadzieję, że poczujecie klimat tego miasta.


Do następnego!

12 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, jeszcze nigdy nie byłam we Wrocławiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce! Bardzo chciałabym odwiedzić Wrocław

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam raz i się zakochałam! Wrocław jest cudowny. Myślałam dziś rano nad wakacjami i już chyba wiem gdzie się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Wrocek kochany i Ostrów. Nasza kłódka tam wisi od 3 lat:) A Wyspa Słodowa to cudne miejsce gdzie latem można posiedzieć na kocu i się wygrzać w słońcu, są koncerty, imprezy. Wrocław jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje miasto <3 Ostrów Tumski jest zdecydowanie moim ulubionym miejscem na równi z Pergolą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dawno tam nie byłam.... uwielbiam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, fajna wycieczka :) Bardzo miło wspominam Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!