piątek, 6 czerwca 2014

Arboretum w Wojsławicach

Co niedziele staram się gdzieś uciec, aby nie skończyć na kanapie przed TV lub laptopem. Tym razem padło na mały wypad do ogrodu, gdzie mnóstwo pięknych kompozycji kwiatowych. Pogoda dopisała, a alergia o dziwo nie dała się we znaki więc wypad zaliczam do udanych. Dla zainteresowanych jest to Arboretum w Wojsławicach, w województwie dolnośląskim.



Wiem, wiem mam już swoje lata i noszę czapkę z kokardą Myszki Minnie, która przyciąga niesamowicie spojrzenia. Może to śmieszne ale była to jedyna czapka, którą zechciałabym założyć. Palmy, pstrokate kolory czy ćwieki jakoś nie przyciągnęły mojej uwagi. Za to ta, w stonowanych kolorach i z wesołym akcentem podbiła moje serce.
Przy okazji mych wywodów zapraszam na profil Instagramowy:

Instagram

Poniżej kilka zdjęć, które przeniosą Was choć na chwile w malownicze miejsce przepełnione rażącymi promieniami słońca.



t-shirt: house, spodenki: no name, buty: new yorker, torebka: new yorker czapka: house

Do następnego!
Ewa

15 komentarzy:

  1. Super zdjęcia i miejsce też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na spędzenie czasu! Muszę się wybrać wreszcie do rogowskiego Arboretum i łódzkiego Ogrodu Botanicznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram taki sposób spędzania wolnego czasu. Piękna okolica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne miejsce,plus fajny blog ;d będę zaglądać częściej .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To fullcup? Śliczna czapka. Super w niej wyglądasz. A wzrok pewnie przyciąga Twoją uroda ;) piekne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że mamy podobne upodobania:) też lubię czasami wybrać się do jednego z ogrodów w mojej okolicy. Niedawno byłam w ogrodzie w Goczałkowicach o czym jest notka u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!