niedziela, 27 lipca 2014

Weekendowa pocztówka #Zamek Książ

Dziś na blogu spóźniona weekendowa pocztówka.
Jakiś czas temu  wybraliśmy się na małą wycieczkę na Zamek Książ, mający swoją lokalizację oczywiście w województwie dolnośląskim.
 Zamek jest olbrzymi, a szczególne wrażenie sprawia jego wygląd zewnętrzny.
Tego dnia trafiliśmy na pokazy i wystawy kwiatów oraz zawody florystyczne.
Ludzi było co nie miara ale to miejsce warto zobaczyć, szczególnie podczas pięknej pogody.


A już teraz zapraszam Was na instagram: @aktualna
Do następnego!

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest ślicznie, jest :)
      A przy tym wszystko tam jest potężnych rozmiarów co robi wrażenie :)

      Usuń
  2. Byłam w Książu w tamtym roku, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam takie klimatyczne miejsca, swego czasu jeździłam nawet na turnieje rycerskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz widziałam turniej i jakoś mnie nie zafascynował, ale tego typu miejsca lubię zwiedzać, podziwiać i wyobrażać sobie ich lata świetności :)

      Usuń
  4. Byłam tam w zeszłym roku na ślubie, piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zgadza się, wnętrze utrzymane jest na naprawdę dobrym poziomie :)

      Usuń
  6. Dawno tam nie byłam, czas odświeżyć wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam tam pierwszy raz, ale zapewne za jakiś czas znów się tam wybiorę :)

      Usuń
  7. piękne, bardzo klimatyczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż się chce to wszystko zobaczyć na własne oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kiedyś się wybrać, nawet poza sezonem wówczas jest zdecydowanie mniej ludzi i można podziwiać na spokojnie ;)

      Usuń
  9. Też byłam kilka miesięcy temu zwiedzać ten zamek :)! Faktycznie jest tam pięknie :) Aż trudno uwierzyć, że kiedyś mieszkali tam ludzie, w tak wielkich komnatach i zimnych murach, ale robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często będąc w tego typu miejscach zastanawiam się jak to wyglądało pierwotnie, jacy ludzie tam mieszkali i jak ogólnie to funkcjonowało. Gdy napiszę magisterkę, będę miała luźny czas to na pewno wgłębię się w kilka interesujących mnie historii :)

      Usuń
  10. zaglądam do Ciebie zawsze kiedy pojawia się nowy post :) bardzo ładne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie byłam, ale przyznam że robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi bo jest utrzymywany w dobrym stanie, oby więcej takich obiektów :)

      Usuń
  12. ale bryki:)

    ps. a u mnie? TO CO KAŻDY Z NAS LUBI :) STYLIZACJA ZA GROSZE !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bryki były świetne, później odbywał się konkurs polegający na ozdabianiu ich kwiatami :)
      Zaraz zajrzę na Twoją stylizację :)

      Usuń
  13. przeniosłaś nas w inny, o wiele piękniejszy świat . chciałabym kiedyś zobaczyć na własne oczy ten zamek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa. Mam nadzieję, że kiedyś będziesz w pobliżu i sama przekonasz się jak ten ogromny zamek prezentuje się na żywo. :)

      Usuń
  14. Ale tam ślicznie,muszę się kiedyś tam wybrać :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dziekuje za mile slowa kochana ja rowniez obserwuje bo mi sie podobają twoje wpisy:)

    fajna fura:)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Byliśmy tam dwa lata temu i uczciwie trzeba przyznać-z Książem nie ma w Polsce zamku który mógłby się równać; owszem np. Łańcut jest niezły ale gdzie mu do tego miejsca...:-). Zresztą..nawet w Dolnośląskiej Dolinie Pałaców i Ogrodów nie znajdzie się nic godnego porównania ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda. Byłam już na kilku zamkach, ale ten zdecydowanie jest utrzymany w najlepszym stanie, a dodatkowo co jakiś czas można zobaczyć tam ciekawe wystawy, czy pokazy. Zamek zarówno w środku jak i na zewnątrz robi wrażenie i rzeczywiście nie znam innego w Polsce, który byłby tak piękny. To jednoznacznie tłumaczy masę turystów, która mnie zaskoczyła po przyjeździe w tamto miejsce. Nie tylko sama budowla przyciąga ale wspomniane wcześniej sezonowa "atrakcje".

      Usuń
  17. Pięknie tam ! Szkoda,że nie miałam okazji zwiedzić tych okolic ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne zdjęcia. Przejeżdżaliśmy niedaleko zamku, ale byliśmy już tak zmęczeni, że się nie zatrzymaliśmy. Teraz żałuję :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!