czwartek, 17 lipca 2014

MIYO, Mini Drops, Pachnący lakier do paznokci, 44 Mango

Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę z www.wizaz24.pl , w której znajdował się pachnący i energetyzujący lakier do paznokci firmy MIYO. W sklepie internetowym kosztuje on 4,45 zł.



Mam wiele lakierów do paznokci i cenię sobie małe buteleczki, ponieważ mamy możliwość zużycia danego koloru, a przede wszystkim zajmują one mniej miejsca. Buteleczka jest solidnie wykonana, a pędzelek pozwala na wygodną aplikację.
Poniżej możecie zobaczyć jak prezentują się dwie warstwy na paznokciach. 


Konsystencja lakieru jest dość rzadka, w związku z czym do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Pędzelek jest bardzo wygodny i nie ma problemów z aplikacją produktu. Jego zdecydowanymi walorami w moich oczach jest błyskawiczne wysychanie - mam wiele lakierów ale zawsze wspomagam się wysuszaczem -  w tym przypadku był on zbędny, a dodatkowo ładnie pachnie zarówno podczas aplikacji jak i po wyschnięciu. Trwałość u mnie bardzo standardowa czyli do 3 dni bez odprysków.
Jeśli lubicie takie lakierowe urozmaicenie to polecam wypróbować.
Dostępny online na www.wizaz24.pl

32 komentarze:

  1. Śliczna soczysta pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ładny :)
    Mam jeden lakier tej firmy i w ogóle się u mnie nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uważać bo często jeden odcień jest w porządku, a inny sprawdza się koszmarnie.

      Usuń
  3. kolor mi się podoba ;) wczoraj malowałam z tej serii pachnących niebieskim i ten zapach bardzo chemiczny:/ a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam przekonana do pomarańczy, ale ten prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcze ładnie prezentują się na stopach, wg mnie oczywiście :)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie kolory :) Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej firmy jeden lakier tylko różowy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolorek :)

    P.S. Dołączam również do grona obserwatorów ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moich paznokciach żaden pomarańczowy lakier nie wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie masz piękne pazurki :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor <3

    ps. a u mnie? FASHION SUMMER TIME;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna pomarańczka Również uwielbiam małe buteleczka , zawsze jest szansa, ze kiedyś uda się je zdenkować Dzieki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten lakier :) Bardzo lubię takie pomarańczowe odcienie. Dziękuję za odwiedziny, ja również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezwykle podoba mi się ten kolorek :) również dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym go użyła raczej na palce u stóp - na dłoniach jakoś pomarańcza mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym wyżej w komentarzach, że właśnie pomarańcze są idealne na lato. Pokazałam na paznokciach u rąk aby nie świecić tu stopami :P

      Usuń
  15. świetny kolor :) idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, w innych sezonach jakoś go nie widzę :)

      Usuń
  16. Bardzo mi się podoba :). Z tej firmy nie mam lakieru żadnego :).

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy kolorek, choć na swoich paznokciach nie widzę go :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor nie bardzo mój ale może na inny odcień bym się skusiłabym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!