poniedziałek, 2 lutego 2015

Relacja z zimowej Góry Andrzejówki (Sudety)

W miniony weekend wybrałam się na małą przechadzkę, w poszukiwaniu zimy. Mowa tu o Górze Andrzejówce - należącej do Parku Krajobrazowego Sudetów (woj. dolnośląskie, kilka kilometrów od Wałbrzycha), która oddalona jest o kilkanaście kilometrów od mojego miejsca zamieszkania. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że gdy u mnie za oknem jest iście jesienno/wiosennie, tam dominuje mroźne powietrze i warstwa śniegu. 
Podjazd jest bardzo przyjemny i nie ma problemów z parkiengiem. Jest to miejsce mało znane, zupełnie niekomercyjne. Z reguły wiedzą o nim tubylcy, którzy spacerują po tutejszych wzniesieniach zarówno zimą, jak i latem. Jeśli chodzi o zimę to szlaki są bezpieczne. Ciekawostką jest to, że znajdują się tu wyciągi narciarskie oraz sporej wielkości górka dla młodszej społeczności, która preferuje sanki. 
Był to spontaniczny wyjazd podczas którego nie miałam ze sobą lustrzanki - mam nadzieję, że mimo to zdjęcia przeniosą Was do mroźnej, pięknej krainy i poczujecie ten klimat.



Mam nadzieję, że spodobało się Wam to miejsce, a osobom zamieszkującym w pobliżu polecam przechadzkę, szczególnie w tym okresie. Naprawdę klimat jest niesamowity.

Instagram Facebook

12 komentarzy:

  1. Miejsce wydaje się być bardzo ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim urokliwe zarówno w okresie letnim jak i zimowym. A do tego nie jest przepełnione tłumami ludzi :)

      Usuń
  2. ale cudowne zdjęcia i piękna zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! W Polsce jest jeszcze wiele tak urokliwych miejsc, nieprzepełnionych turystami, trzeba tylko troszeczkę poszukać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mieszkam tu tyle lat a nawet nie wiedziałam o tym miejscu. Dowiaduję się o takich smaczkach stopniowo, od znajomych :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. ;] Brakuje mi śniegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety i w moich okolicach zima w tym roku wyjątkowo się nie popisała, dlatego pocieszyłam się wyjazdem :)

      Usuń
  5. Cudne, zimowe widoki. Zazdroszczę wyprawy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!