poniedziałek, 19 stycznia 2015

Kilka migawek z częstochowskiej Jasnej Góry

Przy okazji załatwiania spraw prywatnych wylądowałam w Częstochowie. Żal byłoby nie odwiedzić sanktuarium, które się tam znajduje. Byłam tam kilkakrotnie jako dziecko, m.in. przy okazji wycieczek komunijnych organizowanych w szkołach. Na miejscu miałam jakieś 2 godziny na przespacerowanie się i przypomnienie sobie tego zakątka. Wiele osób może to skrytykować, twierdząc, że nie jest to miejsce "zwiedzania" lecz przemyśleń i modlitwy. 
Przygotowałam dla Was kilka migawek, które przeniosą Was na małą chwilę na Jasną Górę.


Pomimo tego, że jest styczneń, a panujący tam klimat iście świąteczny, pogoda była całkiem przychylna, a ja spędziłam tam kilka miłych chwil. Dajcie znać czy znacie to miejsce?


Instagram Facebook

11 komentarzy:

  1. Miejsce znam i twierdzę, że jest świetnym miejscem do zwiedzania, a dwa przyległe parki są pięknym terenem na spacer. Kilka(naście) lat temu robiono tam fenomenalną szopkę z żywymi zwierzętami. Teraz z roku na rok jest ponoć coraz gorzej - byłam tam 2 lata temu i w szopce gościły głównie figurki... krecika i psów.

    OdpowiedzUsuń
  2. od czasu matury tam nie byłam, a szkoda, bo w zimowym świątecznym okresie rzeczywiście fajnie byłoby się tam wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni raz byłam przed maturą musze się tam wybrac

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce, byłam tylko dwa razy, raz waśnie na wycieczce szkolnej przed maturą, a później już sama na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia i przypomnienie tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :) Jeszcze nigdy tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zwiedzać tego typu miejsca sakralne, ale jako osoba z zewnątrz. W Częstochowie nigdy nie byłam i jakoś specjalnie mnie nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do Częstochowy też nie ciągło, tak abym organizowała sobie wyjazd w tym kierunku. Natomiast będąc tam przy okazji załatwień, fajnie było zobaczyć to miejsce po raz kolejny. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!