wtorek, 13 stycznia 2015

Porównanie kolorów bronzeraów Bourjois i Revolution

W ulubieńcach roku 2014 ukazał się produkt firmy Revolution, która robi furorę w strefie urodowej. Moje zainteresowanie, w szczególny sposób przykuł bronzer, który rekomendowany jest dla jasnej cery. Postanowiłam zaryzykować i w ciemno kupić ten produkt. Jak się okazało, został moim ulubieńcem, a to za sprawą delikatnego, stonowanego koloru, niewpadającego w cegłę.


Wiele pozytywów uzyskiwała także popularna "czekoladka" firmy Bourjois. Jednak żałuję, że się na nią skusiłam. Jest w ciepłym odcieniu, który na mojej jasnej karnacji wygląda totalnie pomarańczowo. Wraz z jej zakupem straciłam pieniądze, a zyskałam plamy i niezdrowo wyglądającą cerę.

Moim faworytem jest Revolution - Ultra Bronze, posiadający piękny, delikatny kolor, który można stopniować. W żaden sposób nie można zrobić sobie nim krzywdy, ponieważ idealnie rozciera się na cerze. Dodatkowo jest naprawdę sporej wielkości, a kosztuje jedynie 15 zł. Dla mnie prawie ideał. Prawie bo życzyłabym sobie lepszej trwałości, ale i tutaj nie jest gorszy, gdyż podobnie jak inne tego typu produkty, na mojej cerze utrzymuje się ok. 8 godzin.


Dla potwierdzenia moich słów pokazuję Wam porównanie kolorystyczne. Jak widzicie, czekoladka jest wyraźnie ceglana i wygląda na mojej cerze tragicznie. Jedynym mankamentem mojego faworyta z Revolution jest fakt, że posiadaczki śniadej karnacji nie będą z niego zadowolone - po prostu będzie dla nich zbyt delikatny i jasny.
To zestawienie, to kolejny dowód na to, że nie zawsze droższe jest lepsze.

Dołącz do mnie:
Instagram Facebook

19 komentarzy:

  1. Bourjois jest dla mnie za pomarańczowy dlatego chętnie bliżej poznam ten z revolution ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ochotę na tą czekoladkę, ale kolor jest zbyt ciepły jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak czekoladka wyglądałaby na mojej buzi, ale po swatchu widzę, że byłby chyba zbyt pomarańczowy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten bronzer z Revolution ma bardzo ładny odcień
    myślę, że do mojej jasnej karnacji pasowałby idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam bronzera, ale może ten jaśniejszy byłby niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor MR faktycznie prezentuje się świetnie, jestem bladolica, więc mógłby mi odpowiadać :) Trzeba się chyba za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się odcień MR muszę się w niego zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ciemniejszą karnację i czasem jest niezastąpiony - gdy chcę uzyskać delikatniejszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie można kupić bronzer z Revolution ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogerie internetowe lub allegro. Niestety stacjonarnie jest w Polsce niedostępny.

      Usuń
  10. Ten w revolution mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :)
      Zdecydowanie bardziej mi się podoba od tego z Bourjois.

      Usuń
  11. nie miałam, ale u nie idealnie sprawdza się Honolulu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem kompletnym antytalentem jeśli chodzi o dobór bronzerów, zawsze biorę jak najjaśniejsze i chłodne a i tak wydaja mi się za ciemne:/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja myślę, że mi ten z bourjois bardziej by pasował ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chciałabym wypróbować ten z revolution :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!