piątek, 29 maja 2015

Podbiłam Twierdzę Srebnogórską

Do twierdzy w Srebrnej Górze, która znajduje się na szczycie wzniesienia, centralnie nad tą miejscowością wybierałam się od dawna. W zasadzie mam tutaj rzut beretem ale mimo wszystko nigdy wcześniej tam nie byłam. Bardzo lubię odkrywać nowe miejsca, nie tylko te komercyjne, popularne, ale i te mniej znane, mające swoją głęboką historię. I takim oto sposobem, w pewna sobotę wybraliśmy się do twierdzy. Zapłaciliśmy 7 zł za parking, podeszliśmy kasy po stromej, wyasfaltowanej, krętej drodze i razem z przewodnikiem obejrzeliśmy jej wnętrze. Według mnie największym walorem tego miejsca jest widok, który możemy podziwiać.




Inne odwiedzone przeze mnie miejsca znajdziecie na blogu, a dołączając do facebooka czy instagrama będziesz ze mną na bieżąco. 
Bez zbędnych opisów, zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć z twierdzy.




8 komentarzy:

  1. Nie byłam tam, zapisuje do odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie wycieczki. Szczerze zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, wystarczy zorganizować jeden wolny dzień, ubrać wygodne ciuchy i buty i podbijać okolice :)

      Usuń
  3. Doładowanie do telefonu:

    http://mux1.pl/r/Dcdarmowedoladowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię takie miejsca :) Ładne widoki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!