piątek, 18 lipca 2014

Weekendowa pocztówka 2014 #Lądek Zdrój

Czerwiec upłynął mi pod znakiem egzaminów i krótkich wycieczek. Ostatnio bardzo cenię sobie jednodniowe wypady, w celu odkrywania miejsc w mojej okolicy, a dokładniej skupiam się na rejonach Dolnego Śląska. Stwierdziłam, że taka wersja spędzania wolnego czasu jest zdecydowanie ciekawsza niż telewizyjny film, powtarzany setny raz.

W tym miesiącu wylądowałam w Lądku Zdroju, obejrzałam tam rynek, który wywołał mój negatywny podziw, gdyż jest bardzo zaniedbany. Jednak kulminacyjnym miejscem rozpoznawczym tej mieściny jest Park Zdrojowy, który prezentuje się całkiem nieźle. Sami zobaczcie!





t-shirt: ebay.com spodenki: cropp buty: nike torebka: allegro.pl zegarek: ebay.com

Czy są chętni na tego typu posty? Dajcie znać :)

Pozdrawiam!
Ewa

Instagram

39 komentarzy:

  1. Czemu nie ;) nie wychodząc z domu będę zwiedzała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, zapraszam na małe wycieczki online ;)

      Usuń
  2. kochana również pozdrawiam ,śliczną masz koszule ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najtańsza koszulka jaką mam, kupiona na ebay, a bardzo ja lubię! :)

      Usuń
  3. zabierz mnie choć na jedną swoją wycieczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na posty :) tym bardziej, że sama mieszkam na Dolnym Śląsku i mogłabym od Ciebie czerpać inspirację na wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Dolnym Śląsku jest więcej do zwiedzania niż w mojej okolicy -,- Też lubię odkrywać nowe miejsca, ale niestety nie mam co. Jestem bardzo na tak, jeśli chodzi o tego typu posty :)
    Ślicznie wyglądasz, do tego buty... <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Faktycznie Dolny Śląsk to jedne wielkie zgromadzenie ciekawych miejsc, często niedocenionych i słabo rozreklamowanych.

      Usuń
  6. Fajny post :) Takie urozmaicenie :)
    Nigdy nie byłam na dolnym śląsku ... Dość daleko..
    Obserwuję, zapraszam też do mnie. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli Lądek niewiele zmienił się od czasu, jak tam byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Post mi się podoba,. A okolica jaka piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zwiedziac i lubie tez takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę entuzjazm dlatego też, będą pojawiać się regularnie :)

      Usuń
  10. świetne miejsce, piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jacie ale piękniee! podobają mi sie takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie śliczne miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem chętna na tego typu posty!Nigdy tam nie byłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jeździć w nowe miejsca więc dodawaj więcej takich postów! :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na więcej takich postów, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia ;) miłego odkrywania nowych miejsc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, ładne buty ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na takie krótkie wycieczki na Dolny Śląsk :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Też był taki okres, że co niedzielę jeździliśmy z moim lubem na jednodniowe wycieczki, chyba cały Dolny Śląsk zwiedziliśmy :) hehe uwielbiam takie wycieczki, tak jak mówisz, zawsze to jakaś odskocznia od szarej rzeczywistości, odpoczynek od gwaru i ludzi :) a skąd jesteś? bo nigdzie nie doczytałam, a widzę, że piszesz o Dolnym Śląsku :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to bardzo fajnie spędziłaś czas :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ostatnio urządzamy sobie takie jednodniowe wypady właśnie :) polecam Bieszczady!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia :)

    PS. Prześliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale tam fajnie! Z tż często robiliśmy sobie takie jedno/dwudniowe wycieczki, a nie zawsze był pomysł gdzie jechać, więc tego typu posty są jak najbardziej mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem bardzo chętna na tego typu posty :) Chętnie pooglądam gdzie jest ładnie na Dolnym Śląsku i co warto zobaczyć, gdyż sama lubię takie jednodniowe wypady poza moje kochane miasto - Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne zdjęcia, nigdy tam nie byłam z chęcią bym pojechała w tamte rejony:)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie byłam tam nigdy

    ps. a u mnie? SILVER SNAKE na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śląsk jest ode mnie bardzo daleko, nigdy tam nie byłam, ale fotki fajne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!