czwartek, 26 lutego 2015

Zakupy w Rossmannie online - rewolucja!

Piałam o tym na moim facebooku, ale i tutaj napiszę ;). 
Mianowicie mam dla wszystkich zapracowanych ale i nie tylko dobrą wiadomość, dotyczącą Rossmanna. Mianowicie dostępne są już zakupy online wraz z dowozem do domu, pobliskiej stacji Orlen czy też drogerii. Ale nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie tryb w jakim dokonujemy zakupów. Powiem szczerze, że wywarło to na mnie piorunujące wrażenie i po raz pierwszy spotkałam się z tak wysokim poziomem sklepu internetowego. 




Wchodzimy do sklepu, przemieszczamy się regał po regale i przeglądamy ofertę łącznie z plakietkami promocyjnymi niczym w rzeczywistym świecie. Każda marka kosmetyków kolorowych ma swoją szafę, a regały odwzorowują te rzeczywiste. Dodatkowo nie ma problemu z wykupionym egzemplarzem, czy nieświeżym i wymacanym produktem. Dla mnie duża zaletą jest także fakt, że znajdują się tam szczegółowe opisy produktu wraz ze zdjęciami m.in. składów. 
Jak dla mnie bomba i myślę, że tym sposobem Rossmann postawił wysoką poprzeczkę jeśli chodzi o drogerie internetowe. 
Polecam zajrzeć chociażby z ciekawości http://sklep.rossnet.pl/

33 komentarze:

  1. W łódzkim działa to już od dość dawna, ale powiem szczerze, że też byłam pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Na pewno będę korzystać z tej strony, bo w moim rossmannie nie ma większości produktow :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, jesteśmy w domu a czujemy się jak w rossamnnie hehe:)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna korzystam z wirtualnych spacerów po Rossmanie ;) Ale zakupy jednak wolę u nich stacjonarne ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie, muszę sama spróbować hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. i ponad 13 zeta przesyłka, chyba kurwa poszaleli

    OdpowiedzUsuń
  7. To już ponad miesiąc temu się pojawiło :) Tzn na pewno już od jakiegoś czasu jest ten spacer wirtualny, bo taki układ półek nie jest dla mnie niczym nowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale wiele osób jeszcze o tym nie wie więc wrzucam info, sama dowiedziałam się całkiem niedawno :)

      Usuń
  8. Ja uwielbiam robić zakupy przez Internet, wirtualna drogeria rossmann, to super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. to cos dla mnie w KONCU o mnie pomysleli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa dla osób, które mają daleko do Rossmanna, mogą się chociaż "rozejrzeć" :)

      Usuń
  10. Fajna sprawa. Niestety odbior w sieci rossmann tylko woj. Łódzkie, stacja orlen 10 zl dostawa, kurier jeszcze wiecej. Pozostaje osobista wizyta w rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, z racji kosztów przesyłki zdecydowanie wybieram pobliskie sklepy, tym bardziej, że mam do nich dostęp.

      Usuń
  11. Wprowadzili tę opcję wirtualnego zwiedzania drogerii już kilka miesięcy temu ;p Chociaż wcześniej zakupy online były ograniczone do dwóch województw, to i tak łatwiej było obczajać ceny i promocje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam to już jakiś czas temu, świetnie to wymyślili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam już to i pewnie kiedyś na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się z tego cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, nie wiedziałam o tym! szkoda, że nie mieszkam w woj. łódzkim.

    zapraszam do siebie:
    http://justest-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zobaczyłam to pierwszy raz to też byłam pod ogromnym wrażeniem ! Jest to mega wygodne ! :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! Idziemy robić zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja i tak wolę jednak standardową wizytę w sklepie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jestem pod ogromnym wrażeniem sklepu w 3D :) Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już jakiś czas widziałam tą opcję. Ja jednak wolę tradycyjną wizytę w Rossmann .

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie się cieszyłam jak zobaczyłam tą opcje, teraz nie mogę się bez niej obyć. W moim przypadku robi się to coraz bardziej niebezpieczne dla mojego portfela ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!