wtorek, 9 kwietnia 2013

Cookies czyli obowiązek dla bloggerów.

Hej dziewczyny,
pewnie większość z Was już wie o obowiązku, który dosięga Nas bloggerów, szczególnie te osoby, które używają statystyk czy posiadają reklamy- w każdym razie lepiej się zabezpieczyć i zamieścić skrypt Cookies na własnej witrynie. Więcej szczegółów o tym możecie poczytać na blogu *jampi , która znalazła bardzo ładnie wyglądający skrypt, który pomimo kilkunastu prób nie może mi się odtworzyć. 

W związku z czym postanowiłam znaleźć coś innego i trafiłam na  darmowy skrypt, który możecie pobrać na 

Jest to tylko jedna linijka gotowego kodu, który wkleić należy w gadżet o nazwie HTML/JavaScript bez żadnych dodatkowych modyfikacji, a co najważniejsze mamy opisaną Politykę Prywatności ( oczywiście można ją modyfikować, jeśli ktoś chce coś jeszcze dodać).

Źródło: http://skryptcookies.pl

Mam nadzieję, że u mnie Polityka działa już poprawnie. 
Jeśli coś jest nie tak- dajcie mi znać.
I życzę powodzenia w stawianiu skryptów! :)


16 komentarzy:

  1. Ja u siebie tez dałam już skrypt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dodałam :) Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, ja również dowiedziałam się od innych :)

      Usuń
  3. Pożyczę sobie i zamieszczę i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za informację!
    wpisałam kod w treści gadżetu HTML/JavaScript. chociaż przyznam, że do końca nie wiem co ma na celu umieszczenie tego skryptu .. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie, której podałam są zakładki, w których jest opisany ten wymóg i kary za jego nieprzestrzeganie :)

      Usuń
  5. Dzięki, właśnie umieściłam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje-właśnie dzięki Tobie mam go u siebie:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje, szukałam czegoś takie właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze słyszę, że to obowiązek, ale widziała różne zmiany na innych blogach ;) dzięki za informację ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój post bardzo mi pomógł, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nam też pomógł dziękujemy i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!