wtorek, 2 kwietnia 2013

...o nawilżającej pomadce od Wibo w kolorze 07.


Dziś o popularnej pomadce nawilżającej z firmy Wibo. 
Jest to seria eliksir, a moja pomadka to kolor 07.
 Produkt otrzymałam do przetestowania od Natalii z bloga MLS http://moj-life-style.blogspot.com/
która z kolei otrzymała ją od serwisu www.bangla.pl



Moja opinia:
Opakowanie na pierwszy rzut wydaje się trochę tandetne, a napis po jakimś czasie użytkowania się ściera.
Do zapachu nie mam zastrzeżeń, wyczuwam w nim delikatną kokosową nutę.
Pomadki z tej serii mają bardzo fajne kolory, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Ja mam kolor 07 i jest to róż, ale bardzo naturalny, którego intensywność możemy stopniować.
Pomadka na ustach daje wykończenie błyszczykowe, czyli połyskujące niczym błyszczyk.
Pod żadnym pozorem nie wysusza ust, ale gdy mamy skórki to może je podkreślać.
Duży plus za równomierne ścieranie się.
Cenowo również atrakcyjna.
Podsumowując bardzo polubiłam się z tą pomadką nawilżającą i sądzę, że nie będzie ona moją ostatnią.


25 komentarzy:

  1. mam 1 i 5 i kocham :) ta też jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą fioletową, poprzednią serię nawilżających kolorów i bardzo je lubię. Podejrzewam, że to są te same tylko w innych opakowaniach, więc na żadną się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób porównuje je też z pomadkami w owalnych opakowaniach z Lovely. Kolory i efekt na ustach niemal identyczny. Ale akurat te przypadły większości do gustu. Ja pomadki z Lovely nie znam :)

      Usuń
  3. ładny kolorek dużo się zastanawiam ostatnio właśnie nad zakupieniem jakieś pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te pomadki, tylko te opakowania takie trochę tandetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić, ale bałam się, że będzie zbyt różowa. Przyjrzę się tym pomadkom jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensywność zależy od tego ile pomadki zaaplikujesz :)

      Usuń
  6. Czaję się na taki kolorek, może uda mi się kupić :) Ładne masz usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ma bardzo ładny kolorek. Bardzo podobny do pomadki,którą ostatnio sobie zakupiłam :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor!
    na pewno na jakąś się skuszę, bo same pozytywne opinie o nich czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę je wreszcie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ten kolor i bardzo mi się podoba na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor bardzo przyjemny:) prezentuję się również na Twoich ustach bardzo ślicznie:) a jak jeszcze nawilża to rewelacja:) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor ;) Ślicznie wygląda u Ciebie na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się, ta seria pomadek wymaga zadbanych ust:)
    piękny masz kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. z tym blogerem to wiecznie problemy !!! ja zmienilam nazwe - wszytsko sie pokreciło, brak aktualizacji czytelniczej listy itd.....znó musiałam wrócic do swojej nazwy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. a co do ćwiczen to tylko skalpeel u mnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kolorek- pomadka wydaję się być fajna ;) nigdy na nie nie zwracałam uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam pomadkę z tej serii, w innym kolorku i jestem zadowolona :)
    fajny produkt za niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam fioletową i zastanwiam się czy nie powiększyć swojej kolekcji o inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam dwa odcienie, opakowania są dramatyczne naprawdę, ale produkt super :D

    OdpowiedzUsuń
  20. przesłodki, ślicznyyyy kolorek! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!