niedziela, 7 kwietnia 2013

** Palette H8 miodowy blond. Efekt przed i po koloryzacji**

Przyszedł dzień na farbowanie moich włosów. Od zawsze używałam różnych permanentnych farb. 
Za każdym razem używając innego koloru i robiąc sobie niezłą zadymę na włosach. 
Tak było aż do momentu, gdy natrafiłam na Pallette z serii Intensive Color Cremew kolorze H8 miodowy blond
Farbuję nią od ok. 1,5 roku i póki co nie zamierzam z niej rezygnować.

Tak prezentuje się efekt po koloryzacji w naturalnym słońcu.
W ciemnym pomieszczeniu wyglądają ciemniej, a pod słońce mają rude refleksy.



Za co ją tak lubię?
po 1 za to, że nie spala mi włosów
po 2 za to, że nie wypłukuje się do zera po miesiącu
po 3 za to, że nie muszę farbować włosów co miesiąc 
po 4 za to, że odrosty nie rzucają się w oczy ( choć na zdjęciu okropnie to widać)
po 5 za to, że kupuję ją na promocji za ok. 11,50 zł
po 6 za to, że to co pokazane jest na opakowaniu wychodzi na włosach



Mniej więcej to są główne powody, dla których używam tą farbę.
Na włosy mojej długości z nadmiarem wystarczają 2 opakowania.



Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć 2,5 miesięczny odrost moich mysich włosów.
A włosy farbowane to efekt wypłukanej farby Pallette H8, po kilkakrotnym już farbowaniu.

 Efekt przed koloryzacją, czyli odrost mysi :



Teraz nie pozostaje mi nic innego jak zadbać o pielęgnację moich włosów,
zgodnie ze schematem, który możecie zobaczyć klikając poniżej:

28 komentarzy:

  1. Ten kolor bardzo ładnie podkreśla Twoje oczy i wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że kolorek wyszedł:) nie ma jak wypróbowana farba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i podzielam zdanie-bardzo podbija kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek, nie za jasny, nie za ciemny, bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolorek. Ja ostatnio Sayosem ( nie wiem jak to się pisze :)i powiem że jestem nie zadowolona. Kupiłam odcień Chłodny jasny blond, który powinien być zwykłym jasnym blondem a na włosach wyszedł ciemny blond. To ciemny blond z opakowania chyba czarny wyjdzie na włosach :). Więcej jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś farbę z tej firmy, jedna nawet leży niezużyta w szufladzie. Również nie byłam zadowolona, a kolor faktycznie wyszedł dużo ciemniejszy niż to co powinno wyjść.

      Usuń
  6. Piękny kolorek. Idealnie pasuje do Twojej urody. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor!
    idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne włoski i kolorek fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ufam już Palette, nie mniej jednak mają piękne odcienie do wyboru. A włosy masz ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie wszystko u wszystkich się sprawdza. Trzeba próbować na własnej skórze, a farby na włosach ;)

      Usuń
  10. Ja od dłuższego czasu używam farby Garniera nr 8 jasny blond i póki co jestem bardzo zadowolona :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaj, ja bym nie położyła palette na głowie, wolę hennę zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę że nie działa - spróbuj jeszcze raz wkleić ten kod jako gadżet html/java
    u niektórych nie wchodzi za pierwszym razem nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nadal nie widzę, ale nie wiem dlaczego - na pewno kopiujesz ten link pod napisem light version? Mi wskoczyło od razu więc nie wiem dlaczego tutaj nie chce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a podpisujesz ten gazdet czy nie? ja zrobilam bez podpisu i działa. Może wklej go tak jak się pokazuje w układzie na górze i zapisz, a pozniej przesun na dół. Może wtedy ruszy

      Usuń
  14. Fajny kolorek ;) Zastanawiam się nad podobnym :). Chociaż ja mam ciemniejsze włosy i obawiam się co wyjdzie/nie wyjdzie :/.
    PS. Stosowałaś może kiedyś którąś z tych masek: http://www.yves-rocher.com.pl/wlosy/maski jeśli tak po prosze o opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo, bardzo naturalny kolorek! :))) u mnie niestety tylko rozjaśniacz się sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kolor jak najbardziej do Ciebie pasuje. Ja od 17 roku życia szukałam swojego idealnego koloru, który by wspólgrał z moją cerą naczynkową i kolorem brązowych oczu. Miała burgund, ciemny brąz, kasztan anawet miodowe pasemka. od dłuższego czasu mam jasny brąz ze złotymi refleksami i jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej mam pytanie też zaczęłam farbować włosy tym kolorem, ale niestety nie ma go już w sprzedaży. czy jest jakiś zamiennik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety od kilku miesięcy nie farbuję już włosów i nie mogę doradzić.

      Usuń
  18. No właśnie. . Gdyby ktoś wiedział czy jest jakiś zamiennik lub podobny kolor z tej lub innej firmy to prosze dać znać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szukałam właśnie jak ta farba wychodzi":) a u Ciebie wyszła ślicznie, świetny naturalny odcień:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!