sobota, 6 kwietnia 2013

TAG: KOCHAM WIOSNĘ ♡


Dziś pierwszy TAG na moim blogu, który myślę, że jest na topie. Do pełni wiosny co prawda jeszcze wiele brakuje, ale myślę, że w końcu nadejdzie i uwolni nas od szarej i brudnej na tym etapie zimy :)

A oto pytania i odpowiedzi Wiosennego TAGu:


1. Ulubiony wiosenny lakier

Zapewne nie będę miała takiego jednego, ulubionego lakieru ponieważ często zmieniam kolory na paznokciach. Zawsze staram się dopasować kolor mniej więcej do ubioru aby wszystko razem fanie współgrało. 



2. Ulubione wiosenne produkty do ust 

Jak większość z Was i mnie urzekła szminko- błyszczyk Eliksir z Wibo.  Mam kolorek 07 i planuję dokupić sobie inne kolory, a w przerwie między nimi zawsze używam pomadek ochronnych.




3. Ulubiona wiosenna sukienka

Ulubionej sukienki nie mam, ponieważ ostatnio lepiej czuję się w dżinsowych lub czarnych rurkach.

4. Ulubiony kwiat

To oczywiście mój ukochany storczyk, którego podlewam wodą mineralną, i który kwitnie mi praktycznie calutki rok. Tak prezentuje się na tę chwilę




5. Ulubione wiosenne akcesoria

Mniej więcej tak się prezentują i na pewno coś jeszcze do tego zbioru zakupię ;)



6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący? (makijaż, moda, oba)

Nie wiem sama, fajnie że modna jest czerń i biel bo myślę, że każda z nas ma coś w tych kolorach w szafie. Również bardzo lubię pastelowe kolory, a także motywy kwiatowe, czy po prostu dżins.

7. Ulubiona wiosenna świeca


Nie mam ulubionych świec bo bardzo lubię palić kominki albo latarnie. Mój nowy nabytek to latarnia z Pepco, która kosztowała mnie 20 zł. Kupuję wkłady i cieszę się nastrojem.



8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy

Na tę chwilę czekam na swój wiosenny zapach, będzie to City Rush z Avonu. A obecnie katuję dwa zapachy, które pozostały mi jeszcze z lata. Jest to próbka Davidoff Cool Water, a także przepiękna mgiełka do ciała z Biotherm. 



9. Jaka jest u Ciebie wiosna?

Póki co jeszcze jej nie ma, ale mam nadzieje, że w końcu pojawi się i będzie słoneczna i ciepła, a od czasu pokropi letnim deszczykiem.

10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?

To, jaką ulgę ma człowiek gdy jest ona w pełni. Zero kozaków, zero kurtek i innych typowo zimowych ubrań. Sprzątanie wiosenne jest jak najbardziej wskazane. Dla mnie jest to coś na zasadzie detoksu :)

11. Czy lubisz wiosenne porządki?

Oczywiście, a najbardziej lubię zmiany. Aktualnie jestem na etapie malowania wszystkich detali w pokoju na biało. Zmieniłam firany, stolik i elementy dekoracyjne. Mam super biało i super czysto :)

12. Twoje plany na przerwę świąteczną/ wakacje.

Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli i w odpowiednim terminie obronię licencjat to planuje wyjazd nad nasze polskie morze, a już na pewno jakiś wypad nad jeziorko pod namiot. 



I to koniec tego TAGu, mam nadzieję, że Wam się spodobał i czekam na Wasze odpowiedzi.


20 komentarzy:

  1. super zaprezentowane odpowiedzi :) też nabyłam latarnię ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny ten storczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta latarnia z Pepco :)
    Ale storczyka wyhodowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czaję się od dawna na taka latarenkę/lampion i co zaglądam do Pepco to nie ma :( Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się Twoja latarnia! :) Jest taka romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie wieczorem, pięknie rozprasza światło tworząc wzory na ścianach :)

      Usuń
  6. Czytam czytam i zostaję na stałe :)

    http://kasiulekkochany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam storczyki:) Ostatnio, natchniona nadchodzącą (choć bardzo powoli) wiosną, również kupiłam tą wersję pomadki Nivea:) Baardzo owocowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wiosenny TAG!
    bardzo mi się podoba latarnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny ten TAG! :)
    świetny ten lakier drugi od lewej :)
    I też mam takiego storczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. my tak wiosnę kochamy, a ona taka niewdzięczna... mam nadzieję, że jednak zmieni zdanie i szybko się pojawi ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewka! Nie chcesz swojego samoopalacza z dermedic?Nie mam wciaz Twojego adresu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wąchałam kiedyś mgiełke z Biothermu w sephorze, ale tą niebieską, jejku to było tak dawno a wciąż pamiętam ten piękny zapach, cudowne są te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna ta latarenka z pepcko, niestety w moim mieście jej nie było:((

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam wszelkie pastelowe kolorki na pazurkach :))) a storczyk przepiękny! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!