niedziela, 28 kwietnia 2013

Tydzień w Zdjęciach [2]

Pod ostatnim MobileMixem wyraziłyście chęć takich postów więc dziś jest odsłona druga moich zdjęć z telefonu :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Wielka ważka w galerii handlowej- była jeszcze mrówka :)

Najnowsza gazetka Lidla, a w niej kosmetyki.

Kawa 

Nowe lody w McDonalds- McFlurry Magnum Gold. Zdecydowanie wolę mieszankę liona i karmelu.

Zdrowa kanapka do pracy lub szkoły.

Moja własna plantacja kiełków, które później lądują na kanapce.

Na pewno pojawi się więcej takich mixów :)


15 komentarzy:

  1. ale czadowe to naczynko na kiełki...skąd masz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie gospodarstwa domowego dostałam "próbne kiełki" w takim naczynku. Faktycznie sprawdza się super. Muszę kupić jeszcze jakieś dobre kiełki np. brokułów czy rzodkiewki :)

      Usuń
  2. świetny mix zdjęć!
    nowego McFlurry jeszcze nia jadłam .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba mam ochotę na coś mega niezdrowego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ważka gigant :D ciekawa jestem mrówy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te mcflurry gold ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te McFlurry mi nie smakują :( Ja jestem jednak za lion + sos truskawkowy ;D pyyycha! :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również nie. Z sosem truskawkowym jeszcze nie jadłam, ale namiętnie maltretuję lion z karmelem :)

      Usuń
  7. kiełki są przepyszne! :))) na przykład do pizzy - pychotka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!