czwartek, 4 kwietnia 2013

** Piramida Pielęgnacji Włosów **

Przeglądając blogi coraz częściej trafiam na plan pielęgnacji włosów zawarty w postaci piramidy.
Takie zestawienie pokazywały na swoim blogu włosomaniaczki

Sama też postanowiłam zrobić takie zestawienie ponieważ bardzo fajnie obrazuje to, co robimy dla naszych włosów i jak wiele czasu im poświęcamy. 
Być może dzięki niemu okaże się, co robimy źle lub czego w ogóle nie robimy :)
Tak prezentuje się moje zestawienie.

Piramida Pielęgnacji Włosów

Oczywiście jest to ramowe zestawienie, od którego zdarza mi się odbiegać. 
Wiadomo, czasem mogę "przesunąć mycie na później", a czasem muszę umyć włosy szybciej. 
Podobnie jest jeśli chodzi o farbowanie. Teraz przetrzymałam włosy aż 2,5 miesiąca, 
a nieraz odrost bardzo przeszkadza mi się po 1,5 miesiąca.
 Niemniej jednak piramida oddaje porządny przeze mnie system pielęgnacji włosów.

A tak prezentują się moje włosy na dzień dzisiejszy.
Nie ukrywam, że są one trochę zniszczone, ale walczę z tym :)


Jestem ciekawa Waszych zestawień :)


13 komentarzy:

  1. Super pomysł z tą piramidą ;)
    Piękne masz włosy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do połowy długości, choć i tak nie do końca. ;)

      Usuń
    2. Na pewno są w lepszym stanie niż moje ;)

      Usuń
  2. Bardzo przydatny post! akurat rozpoczynam walkę o piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy masz spoko:) a piramidka przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne włosy :) Ja niemal identycznie pielęgnuję swoje, ale do ideału im daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszła Ci piramida :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna piramida! staram się podobnie pielęgnować moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę i ja zrobić takie zestawienie! Fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie suszę, rzadko kiedy prostuję i nie farbuję ;)
    troszeczkę różniłaby się moja piramidka, gdybym zrobiła swoje zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!