wtorek, 23 kwietnia 2013

TAG: Top Ten Kobiety

TAG ten wymyśliła jedna z Youtubowiczek czyli o ile dobrze pamiętam Ewa z RedLipstikMonster. 
Spodobał mi się wiec postanowiłam, że odpowiem na niego w formie obrazkowej. Tak więc 

10 rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie mojego życia.

1. Coś z ubrań
To oczywiście będą dżinsy, które sprawdzają się w wielu stylizacjach i w każdych warunkach atmosferycznych. 



2. Coś z obuwia
Będą to moje ulubione i niezniszczalne buty z Boti. Są strasznie wygodne, sprawdzają się zarówno gdy jest ciepło jak i zimno i przede wszystkim pasują do eleganckich stroi jak i do codziennych.



3. Kosmetyk z kolorówki
To podkład. Mam rozszerzone pory i wietrznie widoczne wągry na nosie i nie wyobrażam sobie wyjść na zewnątrz z tak brzydką cerą. Dlatego testuję podkłady aby w końcu znaleźć coś dla siebie, a jest to o tyle trudne  ponieważ w dodatku jestem bardzo blada. Ostatnio zakupiłam podkład z Max Factora i póki co jest on najjaśniejszy i na tę chwilę mi podpasował.






4. Kosmetyk z pielęgnacji
Z racji tego, że od lat miałam spore kompleksy przez to, że na mojej cerze tworzyły się piegi nie wyobrażam sobie życia bez filtrów SPF 50. Dzięki nim pozbyłam się bardzo widocznych przebarwień. 



5. Przyrząd do włosów
Tu jakoś nic jednoznacznie nie wysunęło mi się na myśl. Bardzo często używam prostownicy, ale myślę, że jeśli włosów nie rozczeszę to prostownicy też nie użyję, więc stawiam na coś do rozczesywania. 



6. Coś z kuchni
Hmm  nóż  ?   :)



7. Coś ze sprzętu rtv, agd, audio, mobile
Tutaj oczywiście będzie telefon lub laptop. Ale przede wszystkim chyba laptop.





8. Coś z łazienki
Bardzo chciałabym mieć prysznic lecz go nie mam. Ale mam wannę  w której co dzień biorę prysznic. Więc z racji jej funkcyjności będzie to wanna.


9. Coś z sypialni

Rzeczą, bez której zawsze ciężko mi zasnąć to jasiek. Zawsze mam go w jakieś dziecinne wzory. Na tę chwilę są to słodkie misie i kokardki ;)






10. Coś z torebki

Oczywiście w torebce zawsze mam portfel, a w nim dokumenty osobiste, dowód rejestracyjny, pieniądze i
 karty. Z racji tego portfel w torebce jest moim najcenniejszym skarbem.




14 komentarzy:

  1. piękny portfel! ja bez dżinsów też nie wyobrażam sobie życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag i zdjęcia :) Oo ile podkładów, a możesz mi powiedzieć, jak Ci się sprawuje ten Dermacol? Bo miałam zamaiar kupić, ale widziałam różne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całą twarz go nie używam, bo będzie za ciężki ( chyba, że super wyjścia). A poza tym mam go od niedawna, i jedynie używałam go jako korektora na wypryski i faktycznie super kryje, ale też zniknął mi po ok. 5-6 godzinach.

      Usuń
  3. bardzo ciekawy pomysł na tag!
    ja również zawsze śpię z jaśkiem ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz wannę, a ja mam prysznic - zamienię się i jeszcze dopłacę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na szczęcie mam wanne i prysznic;)Mi najlepiej kamuflije pory własnie revlon i Estee Lauder dW.Fajny pomysł na taki ten top;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo ładny portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do tagu u mnie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kolor portfela :D

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny portfelik! ♥ ten złoty motylek jest przesłodki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje buty to prawdziwy sztos. Sama rozglądam się za półbutami dla siebie, które mogłabym nakładać na eleganckie spotkania. Najprawdopodobniej zdecyduję się na zakup jednej z par dostępnych w ofercie tego sklepu internetowego: https://butymodne.pl/polbuty-damskie-c5542.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!