wtorek, 13 maja 2014

Rossmannowe - 49%

Na Rossmannowskiej mega promocji sięgającej niemal 50% skusiłam się na kilka produktów, które chciałam mieć w zapasie lub po prostu chciałam mieć - typowa zachcianka. Fajnie, że od czasu do czasu wychodzą nam na przeciw z tak fajnymi promocjami, ale mimo wszystko jest to chwyt marketingowy na który i ja się daję skusić. Przy "normalnych warunkach" bez całej oprawy medialnej ( i także blogowej) nie skusiłabym się przy jednorazowych zakupach na te produkty bo moja kosmetyczka jest kompletna i w zasadzie oprócz korektora i eyelinera nic nie było mi potrzebne :)
Oto co kupiłam:



Myślę, że opis tych produktów jest zbędny bo większość nich jest Wam doskonale znane. Chciałabym tylko zaznaczyć, że korektor z Eveline 8w 1 nie był objęty promocją, a w chwili obecnej dostać go możecie w Biedronce niecałą połowę ceny taniej niż w Rossmannie.


Dajcie znać na co Wy się skosiłyście.


Instagram   <--- Mój Instagram

33 komentarze:

  1. Fajne zakupy :) Ja się tym razem nie skusiłam na zakupy w Rossmannie,a w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturę mi zlikwidowali więc najbliższa we Wrocławiu a specjalnie jechać mi się nie uśmiechało :)

      Usuń
  2. fajne zakupy ja na promocji postawiłam głównie na podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swoje dwa sprawdzone i nie kupowałam na siłę nowych. Te, które lubię akurat nie są dostępne w Rossmannie więc tym bardziej podkłady mnie nie kusiły.

      Usuń
  3. Świetne zakupy :) Ja sie skusiłam na piasek od wibo, czerwonego rimmela i miss sporty metal flip :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy:) ja ostatnio swoje też pokazywałam...jestem ciekawa tego korektora z Eveline...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam tylko tusz z maybelline;) ten co TY:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kremowy eyeliner z Maybelline i błyszczyk z Rimmela, bardzo udane produkty, lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupilam kilka rzeczy w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zakupy, ja tym razem podczas 3 tygodniowej promocji skusiłam się tylko na jedną pomadkę z Maybelline Color Whisper :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też skusiłam się na tusz z Lovely i odżywkę z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. On pojawił się praktycznie u każdej blogerki ;D taki klasyk.

      Usuń
  13. Ciekawi mnie ten korektor z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też kupiłam tusz z Lovely, to mój ulubiony :) reszta moich zakupów jest u mnie na blogu, gdybyś chciała zerknąć to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ile dobroci! :)
    ten tusz Lovely tez musze kiedys koniecznie wyprobowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również zakupiłam tusz lovely - udało się bo był ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolory lakierów wybrałaś - szczególnie podoba mi się ten niebieski i zielona miętka ;). Ciekawi mnie ten korektor, tym bardziej, iż jest w Biedronce i nie kosztuje dużo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tę słynną maskarę Lovely, ale mnie nie urzekła. Wolę zieloną z Wibo :) Pokusiłam się o trzy tusze Eveline, odżywkę Lovely, lakier Manhattanu oraz bibułki matujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam zieloną i to kilka sztuk ale ponownie zasięgłam po żółtą, chyba przez te wszystkie zachwyty :)

      Usuń
  19. Fajne zakupy! Ja nic nie kupiłam na tej promocji...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ileż tego ,zapasy na dłuższy czas ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na jakiś czas już zupełnie nic nie potrzebuję :)

      Usuń
  21. Chyba większość kupiła żółtą maskarę ;) i ja nie byłam gorsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne kolory lakierów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przyjemne zakupy :) Podobają mi się te nowe lakiery wibo, ale najlepiej w komplecie wszystkich 5 sztuk, każdy na innym paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!