czwartek, 22 maja 2014

eBay / Aliexpress cz.1 Koszula mgiełka z niebieskimi wstawkami HM

Od zawsze chciałam móc kupować na ebay, aliexpress czy innych tego typu stronach. Dziewczyny chwaliły się cackami upolowanymi za niewielkie pieniądze. Czasem jednak trafi się bubel, który zaskakuje nas swoją marną jakością.
Dlatego też postanowiłam zrobić serię wpisów, gdzie będę pokazywała Wam to co do mnie przyszło. Być może komuś pomoże to uchronić się przed bublem lub wręcz przeciwnie, upolować coś ciekawego.


Pierwszego zakupu, którego dokonałam była biała koszula, z pięknym niebieskim motywem. Nie widziałam jej na blogach ale podobała mi się do tego stopnia, że postanowiłam kupić ją w ciemno. Wyszukując ją na ebay.com w zakładce koszul, znajdziecie ją bez problemu bo jest bardzo popularna.

Wybaczcie, że jest wygięta ale są to zdjęcia bezpośrednio po rozpakowaniu paczki (no i słoneczko mocno świeciło)




Ku mojemu zdziwieniu, przyszła ometkowana jako H&M z serii Divided więc w sklepie musiała kosztować dużo więcej niż ja za nią zapłaciłam.


Wymiary dla rozmiaru 34/ XS :
szerokość pod pachami ok. 2 x 44 cm
szerokość w ramionach ok. 38 cm
długość rękawa ok. 55 cm
długość całkowita koszuli (mierzone od kołnierzyka w dół) ok. 65 cm 


Zalety:

  • materiał syfonowy, delikatny ale nie najgorszej jakości, lekko prześwitujący
  • piękny wzór, koszula prezentuje się rewelacyjnie 
  • guziki zakrywane są przez zakładkę
  • nie posiada żadnych zwisających nitek
  • to raczej nie jest ważne, ale metka z H&M
  • niedroga

Wady:

  • zaraz po rozpakowaniu odpadł drugi od góry guziczek i połamał się na pół. Na szczęście jest w takim miejscu, że nie jest on potrzeby. W razie co zawsze można doszyć podobny bo koszula posiada zakładkę, która zasłania guziki. Mam nadzieję, że reszta będzie działać bez szwanku ale nie są to guziczki najlepszej jakości, są cienkie.
Tak prezentuje się na zdjęciach sprzedawców:



Niestety, nie doczytałam dokładnie rozmiarówki i wzięłam 34 / XS (bo nie chciałam aby była zbyt luźna) i jest dla mnie o dużo, za mała. 

10 komentarzy:

  1. Koszula przepiękna, ale niestety malutki rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze fajna,szkoda,że z tym guzikiem tak wyszło,ale to jeszcze nie jest tragedia.Na mnie niestety byłaby trochę za mała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula fajna, ale podejrzewam, że dla mnie również byłaby za mała...

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się koszula, ale XS to nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest az taka malutka ale na mnie mimo wszystko ciasna :)

      Usuń
  5. Nie wiem czy zauważyłaś, ale napisałaś "materiał syfonowy". Sądzę, że chodziło Ci o szyfon:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że troszkę czasu minęło ale chciałam zapytać ile zapłaciłaś za koszulę i skoro jest za mała czy nie chcesz jej sprzedać jeśli nadal ją posiadasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli widzę, że bardzo często wybieracie różnego rodzaju przesyłki, paczki. A czy zwracacie również uwagę na to, w jaki sposób są one pakowane? Myślę, że możecie korzystać sobie właśnie z różnych akcesoriów do pakowania. Wiem, że wiele osób w różnych firmach coś dla siebie znajdzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!