sobota, 26 marca 2016

MOJE PAZNOKCIE PO HYBRYDACH

Jakiś czas temu postanowiłam, że wypróbuję domowe wykonywanie hybryd. Wydawały się dla mnie idealnym rozwiązaniem, ponieważ teoretycznie metoda ta zapewnia nieskazitelny efekt przez dwa tygodnie. Z racji tego, że lubię mieć zadbane paznokcie, a przy mojej pracy i stylu życia szybko się one niszczą chciałam więc skorzystać z zalet paznokci hybrydowych jakim jest wygodna i schludny wygląd. Skusiłam się na zestaw, wypróbowałam również inne tańsze hybrydy, ale niestety. Lakier ten pomimo dziesiątków prób nie chce utrzymywać się na moim paznokciach. Już po dwóch dniach potrafił odprysnąć albo zejść niczym gumowa warstwa peel off. 

Szukałam przyczyn tej nietrwałości. Próbowałam już wszystkiego, aby utrzymał się choć przez tydzień ale najwyraźniej nie jest to opcja dla mnie. Stałam się jedynie mistrzynią w ściąganiu hybryd, bo czyniłam to częściej niż raz w tygodniu i poświęcałam niemało czasu na kontynuowanie wyzwania.

Po wydatkowaniu niemałej sumy pieniędzy na akcesoria i kosmetyki niezbędne do wykonania tego manicure po prostu sobie odpuściłam i zatęskniłam za krótkimi, pomalowanymi choćby samą odżywką paznokciami.

Kondycja moich paznokci jest średnia - biorąc pod uwagę ilekroć razy były traktowane acetonem, odtłuszczaczem, pilnikiem i lampą UV. Niektóre paznokcie są niemal bez skazy, a na innych pojawiły się widoczne i nieestetycznie zadziory na płytce, które wywołane są prawdopodobnie ściąganiem hybryd - choć czyniłam to jednakowo i delikatnie różnica w ich stanie jest zdecydowanie widoczna. Mimo wszystko są dość twarde i dużo im do regeneracji nie potrzeba. Reasumując:


- na niektórych paznokciach powstały nieestetyczne zadziory,
- paznokcie zaczęły rozdwajać się na końcówkach,
- skórki i ogólnie dłonie zostały wysuszone przez aceton i lampę UV.


Plan działania na najbliższych kilkanaście dni? Spiłuje je na krótko, tak aby nadać im estetyczny wygląd, pomaluję odżywką i dam im po prostu odpocząć. Sama też odetchnę od paranoi paznokciowej.

Nie jestem przeciwniczką hybryd i poniekąd zazdroszczę dziewczyną, które samodzielnie wykonują je w domu i cieszą się nimi przez dwa tygodnie. Ale po mojej przeprawie z nieefektownym manicure zraziłam się do tego totalnie i nieszybko zdecyduję się podjąć kolejne podejście. 

Poniżej zdjęcie paznokci tuż po ściągnięciu hybryd acetonem i umyciu dłoni. 
Moje paznokcie z hybrydą możecie zobaczyć m.in. na tym zdjęciu .


22 komentarze:

  1. Wygladaja nieciekawie , masz racje daj im troszke odetchnac :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też hybrydy z dwóch palców zeszły jak maska peel-off a na reszcie trzymały się dobrze. Nie wiem jaka była przyczyna. Sama zastanawiam się właśnie czy zainwestować w lampę UV.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że próbowałam wszystkiego i za każdym razem z któregoś paznokcia lakier schodził, a na innych się trzymał. Nie mam pojęcia od czego to zależy.

      Usuń
  3. Moje również właśnie odpoczywają od hybryd, bo zadziory i rozwarstwianie jest niestety jeszcze mocniejsze niż u Ciebie. Nie mogę już na te swoje paznokcie patrzeć, ale co zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest tak źle, moje wyglądały znacznie gorzej po hybrydzie z przedłużeniem, ale to pewnie kwestia tego, ze nieumiejętnie je zdjęłam.
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie post na temat ściągania hybryd, bo widzę, że nie jest to takie oczywiste jak się może wydawać.

      Usuń
  5. No niestety - ściąganie w hybrydach nie jest przyjemne :( Moja koleżanka oderwała sobie paznokieć razem z hybrydą :( Trochę się zraziłam zatem i do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja po hybrydach odpoczywam tydzien zakłądam następnie teraz mam akurat żelowe z salon ponad 3 ty ale w kwietniu zmienie

    OdpowiedzUsuń
  7. moje paznokcie odpoczywają po żelach, też tragedia :C

    OdpowiedzUsuń
  8. ja od pół roku robię hybrydy w domu i powiem szczerze, że wyglądają wręcz lepiej niż przedtem ;d Dzięki hybrydom nie obgryzam paznokci i skórek, co było moją zmorą. Do tego paznokcie się nie łamią
    Najgorsze jest to ściąganie:< ale ja długo odmaczam więc jakoś idzie

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto dać odetchnąć paznokciom :) lubię moje często pomalować tylko odżywką i wyglądają ładnie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro lakier schodziła ja maska peel of, to nie dziwię się, że niektóre paznokcie są w złym stanie.
    Nie powinno się odrywać lakieru nawet zwykłego, bo to narusza płytkę.
    U mnie zwykły lakier trzyma się słabo, a hybryda do 2 tygodni.
    Być może Toja płytka jest zbyt tłusta i nie będzie trzymała hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie odrywałam lakieru, on po prostu nagle zaczynał odstawać od płytki. Zdaje sobie sprawę czym grozi zrywanie lakieru nawet tego tradycyjnego. Tak właśnie podejrzewam, że to wina tłustej płytki. Pomimo zmatowienia i odtłuszczenia lakier po prostu się nie utrzymuje.

      Usuń
  11. ja kocham hybrydy bo są trwałe utwardzają moją płytka, moje paznokcie są tak miękkie jak papier, można je wyginać, są krótkie i elastyczne. hybrydy dla mnie to samo dobro. chociaż teraz też ich nie mam na paznokciach bo pół roku noszenia ich bez przerwy zrobię miesiąc bez malowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nosiłam hybrydy przez ok 1,5 roku i nagle dostałam alergii! Więc też odstawiłam, nie robiłam, paznokcie się ładnie zregenerowały i teraz w sumie nawet nie maluję ich zwykłym lakierem i są tak mocne jak nigdy dotąd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że osoby które miały złe doświadczenia z hybrydą przestają totalnie malować paznokcie. Skupiają się tylko na tym, aby były one zadbane ;D

      Usuń
  13. U niektórych osób płytka jest po prostu niezbyt przyjazna dla hybryd :( Szkoda, że trafiło na ciebie :( A próbowałaś nakładać bardzo cieniutkie warstwy? Dobrze odtłuściłaś płytkę? Kurcze, może to banalne, ale warto sobie wszystko w ten sposób przeanalizowac :) Może nawet nie wiesz, że robisz coś źle :) Mam zestaw semilac i nie mam żadnego problemu z hybrydkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cenne rady ale ja już wszystko przeanalizowałam. Przeczytałam chyba cały Internet i wprowadzałam zmiany na różne sposoby - nic nie działa. A w tej chwili nawet nie mam ochoty się w to bawić - chyba się zraziłam ;) Nie ma nic przyjemnego w siedzeniu przez 2 h nad paznokciami, które odchodzą po 1-2 dniach.

      Usuń
  14. Właśnie dlatego boje sie robić hybrydy :-(

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie było to samo. miałam idealne paznokcie, teraz skórki są wysuszone, paznokcie się rozdwajają, i mimo delikatności płytka się pofałdowała. Nie są takie super jak mówiĄ;) mimo że sama jestem kosmetyczka i je wykonywałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo naprawdę nie są super mi się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!