wtorek, 29 marca 2016

MOJE NOWOŚCI Z LIDLA

Cześć dziewczyny!

Od dziś w Lidlu istne zamieszanie, którego się nie spodziewałam. Pojawiły się ciekawe nowości, a wśród nich odzież sportowa, która jest niezłej jakości oraz różne sportowe akcesoria (klik) typu kaski, liczniki... a to wszystko dla miłośników sportów rowerowych ;)  Zaciekawiła mnie kurtka przeciwdeszczowa (klik) w szarym kolorze, ale niestety nie było mojego rozmiaru. 

Osobiście wybrałam się do Lidla po zestaw ręczników, aby nie myśleć o tym podczas przeprowadzki i po prostu mieć nowe na nowe mieszkanie. Wykonane są w 100% z bawełny. Postanowiłam dobrać zestaw małych w rozmiarze 50x90 oraz dużych 70x130. Więcej na temat ręczników i ich cen dowiecie się tutaj.

Odsyłam Was do oglądnięcia najnowszej oferty (klik).

Moje zakupy - wybrałam niebieskie i granatowe dla mojego mężczyzny oraz pastelowe dla siebie.
Inne zdjęcie znajdziecie na moim instagramie @aktualna.

16 komentarzy:

  1. oo mnie przydałyby się nowe puszyste ręczniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko zakup :) U mnie w Lidlu nie było takich ręczników, też bym się z chęcią skusiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo, że oferta obowiązuje od dziś - byłam z samego rana - i u mnie była bardzo mała ilość. Na szczęście wybrałam dla siebie to co chciałam ;)

      Usuń
  3. Też myślałam o kupnie tych ręczników.

    OdpowiedzUsuń
  4. konieczniemusze pokazać mamie bo chciała kupić ręczniki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdego koloru po 2 rozmiary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama milion ręczników dostaje z pracy także chyba nigdy nie pomyslałam żeby kupić nowe, bo wiem ze zawsze mama poratuje ;) twoje są w bardzo ładnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam dzisiaj te ręczniki, naprawdę wydają się być bardzo przyjemne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zapasy:) Śliczne kolory! Też chętnie bym takie przygarnęła:) Ja w Lidlu najchętniej i tak kupuje ciuchy sportowe np jakieś termoaktywne koszulki damskie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!