środa, 30 marca 2016

WIOSENNE NOWOŚCI OD ROSSMANNA





Jakiś czas temu dotarła do mnie czerwona paczka, której zawartością chwaliłam się na moim Instagramie (klik). Paczkę otrzymałam od Rossmanna z okazji nadchodzącej wiosny wraz z którą pojawiają się nowości na drogeryjnych półkach. Przesyłka zatytułowana została jako "Wiosenny pakiet startowy", który skupia się na pielęgnacji, która ma za zadanie przygotowaniu ciała do wiosennej, świeżej i ciepłej aury. Oprócz kosmetyków do pielęgnacji ciała czy stóp, znalazły się w niej także akcesoria w postaci osławionej w blogosferze gąbki do makijażu oraz szczotki do włosów. A oto dokładna lista tego, co znalazło się w mojej przesyłce:

  • Isana, Mademoiselle Raspberry, Kremowy żel pod prysznic o zapachu owocowym
  • Isana, Mademoiselle Raspberry, Balsam do ciała z pompką o zapachu owocowym
  • Fuss Wohl, Krem zmiękczający do stóp do skry suchej, zawierający wosk pszczeli oraz alanolinę
  • Isana, Pomadka ochronna z olejkiem z oliwek i bisabololem
  • For Your Beauty, Profesjonalny aplikator do makijażu
  • For Your Beauty, Profesjonalna nieciągnąca szczotka do włosów
  • enerBio, Mini wafelki kukurydziane o śródziemnomorskim smaku pomidora i bazylii
  • Das Exquisite, Biała czekolada z nutą truskawkową

Przejrzyjcie najnowsze rossmannowe promocje (klik).
Szykuje się promocja na kolorówkę -49% :)





20 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty z Isana , tanie , dobre i do tego mnie nie uczulają:)
    Bardzo mnie zachęcił kremowy żel pod prysznic i balsam , musi obłędnie pachnieć!!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel i balsam Isany wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten duet z Isany bardzo mnie zaciekawił i zastanawiam się jak sprawdzi się gąbeczka ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Te żele z isany mają świetne opakowania, przyciągają wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę ten żel bo widzę moje ukochane maliny *,*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie wygląda ten żel i balsam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. żel i balsam super wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żel i balsam z Isany koniecznie muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne opakowania żelu i balsamu, chętnie je wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Malinkowa Isana pachnie obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję ;) ale bym się ucieszyła z takiej przesyłki !

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa szkoda, ze mało naturalne

    OdpowiedzUsuń
  13. Żel i balsam wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się balsam malinowy <3
    Chyba się po niego wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo tego ! :) Pomadka mnie ciekawi,miałam taki krem do rąk z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem sporo produktów :) Isana jak zawsze będzie dla mnie "na tak" więc myślę że skuszę się na te malinowe cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę sprawdzić!! Zaciekawił mnie Twój post

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!