poniedziałek, 30 grudnia 2013

TAG: Wszystko o oczach





1. Ulubiony krem/serum pod oczy?
Mam bardzo problematyczną cerę pod oczami. Pomimo pielęgnacji i młodego wieku mam sporo i to naprawdę głębokich zmarszczek. Wiele kremów pod oczy wywołuje u mnie pieczenie... ostatnio jednak skusiłam się na kremik intensywnie nawilżający z Dermedic, który może nie daje mega nawilżenia, ale nie podrażnia i koi.

2. Ulubiony korektor pod oczy?
Korektory lubię dwa, które stosuję w zależności od efektu, który chcę osiągnąć. Pierwszy z nich to Eveline dający efekt delikatnego krycia i rozświetlenia, drugi to słynny Collection dający dobre krycie.

3. Ulubiony produkt do brwi?
Do brwi używam henny, ale poza nią do codziennej stylizacji używam bezbarwnego żelu. Tym razem mam Essence ale za każdym razem kupuje coś innego.

4. Ulubiona baza pod cienie?
Baza to temat rzeka, bardzo lubiłam bazę z Hean, teraz posiadam Essence, która nie jest ideałem ale zła też nie jest.

5. Ulubiona paletka cieni? (musisz wybrać jedną)
Bardzo lubię brązy w paletkach z Hean w kolorze 408 Caffe Twist. Na zdjęciu to ta, którą mam najdłużej i która jest najbardziej wyeksploatowana.

6. Ulubiony płyn do zmywania makijażu oczu?
Oczywiście micel z BeBeauty z Biedronki. Choć odkąd używam dużego, limitowanego opakowania zaczyna szczypać mnie w oczy... Nie wiem z czego to wynika.

7. Ulubiony tusz do rzęs?
Lubię tusz z Maybelline, One by One dający fajnie pogrubienie.

8. Ulubiony eyeliner? (żelowy, kredka, w pisaku?)
Kiedyś używałam eyelinerów w żelu, ale notoryczne mycie pędzelków mnie irytowało przy codziennym makijażu. Dlatego od długiego czasu używam kredki żelowej z Avonu, która jest bardzo trwała.

9. Ulubiony pojedynczy cień?
Pojedynczych cieni nie mam wiele, ale ulubiony to cielisty cień z Marizy w kolorze 3 latte.

10. Ulubione okulary przeciwsłoneczne?
Mam wadę wzroku więc moje okulary przeciwsłoneczne muszą być korekcyjne. Są to okularki z Firmoo, które wygrałam w rozdaniu i jestem mega szczęśliwa, ponieważ super sprawdzają się podczas prowadzenia samochodu.


To na tyle :)

15 komentarzy:

  1. świetny tag, miałam kiedyś tą maskarę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz używam jej siostry w granatowym opakowaniu, ale nie jest tka fajna. Odbija mi się przy malowaniu i ciężko schodzi.. zostawia po sobie ślady nawet po wytarciu..

      Usuń
  2. bardzo lubię ten micel z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Micel biedronkowy fajnie zmywa makijaż, ale podrażnia mi oczy. Mam również ten korektor Eveline i nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor jest super gdy wklepiemy go palcem, wtedy osiąga całkiem niezłe krycie :)

      Usuń
  4. Te okulary z Firmoo są na prawdę świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio ten micel również zaczął mnie szczypać w oczy, a początkowo był ok. Bazę z Essence miałam, średnio się spisywała a obecnie mam Hean i ta jest już lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie nie wiem o co chodzi z micelem... wcześniej też był ok a teraz szczypie. Może namieszali coś w składzie i niestety trzeba będzie go odstawić.

      Usuń
  6. Płyn z biedronki średnio się u mnie spisuje.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten płyn z biedronki i tusz, który tutaj pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również bardzo lubię tą paletkę z Hean.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusze Maybelline uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość kosmetyków ulubionych przez Ciebie ma przystępne ceny - to bardzo dobry zestaw bo nie ukrywajmy, cena kosmetyku jest bardzo istotna, zwłaszcza gdy przecietna kobieta ma ich pewnie koło 100 a kosmetykoholiczka 500 :D
    Muszę sprawdzić jakie są cienie Hean bo szczerze mówiąc nie mam ani jednego kosmetyku tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować te cienie. Z tego co ostatnio widziałam Hean wprowadza również paletki i wkłady, więc możemy sobie dowolnie je mixować. Ale jeszcze nie przyglądałam się temu bliżej. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!