środa, 11 września 2013

Jesienne nowości obuwnicze

Postanowiłam podzielić się z Wami moimi nowymi zdobyczami. Dokładniej mówiąc są to dwie pary butów, które kupiłam z myślą o nadchodzących chłodniejszych dniach. Szczerze mówiąc, jest to pierwszy rok, w którym przełamałam się i kupiłam brązowe buty, a nie czarne. Spowodowane jest to też tym, że ciężko w sklepach dostać coś ciekawego w czarnym kolorze.
Teraz muszę upolować jakąś chustkę z elementami brązu i torebkę aby wszystko w miarę do siebie pasowało.
Poniżej moje dwie nowe pary butów:


Niestety nie mogę Wam podać strony intenretowej, z której pochodzą buty ponieważ kupiłam je stacjonarnie. Pierwsze po lewej - jazzówki kupiłam za 59 zł, a drugie za niecałe 80 zł.
Sądzę, ze jest to bardzo dobra cena. Buciki są naprawdę bardzo dobrze wykonane, a w dodatku wyglądają jakby były z naturalnej skóry. Pięknie się błyszczą i prezentują na stopie. Są bardzo wygodne.


W jazzówkach już śmigam do pracy. Są wygodne i przewiewne ponieważ mają dziurki. 


Mam nadzieję, że spodobają się Wam :)
I że będę zadowolona z brązowych butów, równie bardzo jak z czarnych.

11 komentarzy:

  1. piękne <3 uwielbiam karmelowe butki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zakup:)Mnie się ostatnio marzą brązowe botki/kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne buty do tych pierwszych :). Bardzo podobają mi się te drugie!

    OdpowiedzUsuń
  4. drugie mi się podobają, ale mogłby być czarne :) jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym czarne, ale nic ciekawego nie ma. Czarne planuje kupić jakieś botki :)

      Usuń
  5. Ooo, te drugie, wyższe, są bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne buty damskie na jesień. proste, klasyczne, stonowane, idealnie pasujące do takiej pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!