piątek, 9 października 2015

CIEKAWE AKCESORIA ŁAZIENKOWE W BIEDRONCE


Dla zainteresowanych wrzucam gazetkę Biedronki z nadchodzącej akcji tematycznej pt. "Ptaktyczna łazienka). Zapraszam do zapoznania się z ofertą, a poniżej wrzucam odnośniki do ciekawych według mnie akcesoriów, na które warto zwrócić uwagę:

- soniczna szczoteczka do twarzy (odnośnik)
- waga łazienkowa (odnośnik)
- prostownica z regulacją temperatury (odnośnik)
- suszarko lokówka (odnośnik)
- radio pod prysznic (odnośnik)
- bezdotykowy termometr do mierzenia temperatury (odnośnik)












11 komentarzy:

  1. Bezdotykowy termometr jak najbardziej mi się przyda, gdy na świecie pojawi się moja mała księżniczka: ) a radio pod prysznic to świetną opcja relaksu: *

    OdpowiedzUsuń
  2. O to coś dla mnie, chyba się wybiorę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, na pewno będę polować na kapcie ;) I szkoda, że w ofercie brakuje mat na podłogę, aby położyć przed wejściem pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta szczoteczka soniczna do twarzy, ale mam już szczoteczkę z biedronki tylko inną, a ta wydaje się lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie za dużo już ciekawości w tej gazetce znalazłam :P Ratunku, mój portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  6. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  7. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!