czwartek, 23 kwietnia 2015

Odzież sportowa w Lidlu i Biedronce

Ostatnio szukam dla siebie fajnej odzieży sportowej i regularnie przeglądam asortyment Lidla, ponieważ właśnie tam można dostać dobrej jakości odzież oraz obuwie sportowe. Szukam czegoś w odpowiednich dla siebie kolorach i czekam na adekwatną ofertę. Dla wszystkich, którzy podobnie jak ja planują kupno czegoś podobnego przekazuję informacje o dostępnych ofertach.

Cała oferta sportowego Lidla dostępna tutaj.



Jeśli szukacie czegoś na lato w Lidlu znajdziecie odpowiedniki popularnych w zeszłe lato klapków Birkenstock. Są mega wygodne i sama posiadam jedną parę, niestety ja przepłaciłam kupując je na zalando ;)


A co do Biedronki, to zadowoli ona fanów butów marki Fila, więcej szczegółów znajdziecie tutaj.


10 komentarzy:

  1. Nie kupuję ubrań w Biedronce ani w Lidlu bo zazwyczaj są problemy z długością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nic nie jest mi potrzebne, ale ciuszki prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę pomacać te ubrania, bo przydałby mi się biustonosz i bokserka ;) Poluję też na bluzę, ale szukam chyba takiej z kapturem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty sportowe muszę lecieć zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lidl najlepszy :D podoba mi się wszystko;p szkoda, że w portfelu pustoo;(

    OdpowiedzUsuń
  6. super oferta, akurat potrzebuję sportowe buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresuję się ciuchami sportowymi bo akurat potrzebuję nowych na siłownię :) nie mam nic do ich jakości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie jest mi potrzebne :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!