wtorek, 22 września 2015

DOMOWE, WEEKENDOWE SPA


Osoby, które śledzą mnie na Instagramie wiedzą, że w weekend postanowiłam zreanimować swoje włosy, dłonie i cerę za pośrednictwem produktów spod ręki Rossmanna. O ile w lecie moja pielęgnacja jest bardzo zminimalizowana, tak w okresie jesienno - zimowym moje ciało woła o pomoc. Zazwyczaj w weekend, kiedy mam więcej czasu wolnego staram się zrobić domowe spa. Przy okazji tego postu chciałabym szczególnie polecić wszystkim krem do rąk oraz olejek do włosów. Obydwa produkty idealnie spełniają swoją funkcję. Bardzo dobrze nawilżają i przepięknie pachną. Pomimo, że olejek Alterra skierowany jest do włosów często stosuję go również na dłonie i stopy, które świetnie zostają nawilżone, a jeszcze świetniej pachną. Jest to dobra alternatywa dla Vegan, ponieważ produkt ten nie zawiera żadnych składników pochodzenia zwierzęcego i jest łatwo dostępny. Krem do rąk z Wellness and Beauty jest bardzo wydajny, jego niewielka ilość pozwala zadowolić moje dłonie. Jego formuła jest bardzo lekka, szybko się wchłania i pozostawia wspomniany już wcześniej świetny zapach.

Dajcie znać czy znacie te produkty i jak się u was sprawdzają.

Jeśli szukacie tych produktów w promocyjnych cenach zajrzyjcie TUTAJ.





10 komentarzy:

  1. Krem do rąk i olejek chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie sobie takie SPA serwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie skończył mi się krem do rąk, więc może zaserwuję moim dłoniom taki w metalicznej tubce. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam produktów, ale ten kremik bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie domowe spa, chwila relaksu

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę sobie kupić ten krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z RdL bradzo lubię maseczkę oczyszczającą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super i te kapcie *.*
    zapraszam do mnie : http://ewbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wypróbuje tą maseczkę,super kapcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!