poniedziałek, 30 czerwca 2014

Przesyłki prosto z ogrodu

W piątek, będąc na ogrodzie Pani Listonosz odwiedziła mnie z dwiema przesyłkami kosmetycznymi.
Postanowiłam więc na szybko cyknąć fotki na zielonej trawce, w otoczeniu koniczynek i pszczółki.

Jedna pochodzi ze sklepu http://wizaz24.pl/ gdzie w szybki i przyjemny sposób można dokonać zakupów kosmetyków, również ciężko dostępnych marek. Znajdowało się niej:
Marion, Hair Therapy, 14- dniowa terapia nawilżająca w postaci ampułek do włosów.
MIYO, pachnący lakier do paznokci z serii Mini drops, w kolorze 




Natomiast druga przesyłka zawierała kosmetyki INGRID, a w niej pięknie pachnący tonik do twarzy oraz emulsja do demakijażu. Swoja drogą jestem ciekawa czy pobije mojego micelarnego ulubieńca z BeBeauty, o którym pisałam jakiś czas temu. 



Znacie te kosmetyki?

25 komentarzy:

  1. Z Ingrid miałam micel i był tragiczny. Mam nadzieję że tonik spisze się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydam "werdykt" za jakiś czas, mam nadzieję że produkty spiszą się dobrze :)

      Usuń
  2. kosmetyki Ingrid widziałam w sklepach i się ostatnio nad nimi zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna przesyłka, śliczny pomarańczowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie wygląda na stopach jak i na dłoniach, ale stopy wymiatają :)
      Zawsze to fajna alternatywa od tradycyjnej czerwieni.

      Usuń
  4. Ale fajowe rzeczy :). Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. produkty Ingrid zapowiadają się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam żadnego z tych kosmetyków. udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek lakieru :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki dla mnie obce, ciekawią mnie te ampułki z Marionu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, liczę na pozytywne działanie bo jestem na etapie regeneracji włosów :)

      Usuń
  9. Mam jeden lakier MIYO, ale jest tragiczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor, kolorowy nierówny. Niestety często poszczególne kolory danej serii są lepsze lub gorsze.

      Usuń
  10. Lakier miyo mam, nawet w tym samym kolorze ;) Jest dosyć fajny i idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na dniach mam zamiar go wypróbować i zdam relację :)

      Usuń
  11. nie nam produktów tylko o nich słyszałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!