środa, 25 czerwca 2014

Mały koszmarek - Cien, Zmywacz do paznokci z felerną pompką

Myślę, że tytuł postu wszystko już wyjaśnia. Cien - jest to marka produktów dostępna w sieci sklepów Lidl. Rzadko się tam pojawiam, ale przy okazji pewnej wizyty skusiłam się na zmywacz do paznokcie, który wydał mi się fajną opcją. Pomyślałam, że po jego wykończeniu będę mogła przelać do opakowania swój ulubiony zmywać jakim jest zielona wersja Isany.




Produkt sam w sobie nie jest zły, dość dobrze zmywa ( zielona Isana nieco lepiej), nie wysusza w jakiś specjalnie drastyczny sposób skórek, a jego zapach jest intensywny, ale to cecha każdego tego typu produktu. Jego dodatkową zaletą jest brak acetonu.  Z tego co się orientuję, występuje on w dwóch wersjach - różowej i niebieskiej. Moja wersja jest różowa.


Tak jak pisałam wyżej, głównie do jego zakupu skłoniła pompka, która może być wielorazowa. Niestety pompka ta jest totalnym niewypałem. Nie dość, że często potrafi się zaciąć, to na dodatek przy wyższych temperaturach powietrza samoistnie wylewa się z niej produkt, tym samym śmierdząc na cały pokój i jego okolice, a dodatkowo bez względu na temperaturę pompka notorycznie jest zroszona produktem.
Nie wiem czy trafiłam na felerny egzemplarz czy każdy tak ma, ale w najbliższej przyszłości nie zamierzam pokusić się na ten produkt. 
Tym bardziej, że producent na opakowaniu daje nam cenną wskazówkę: " Proszę transportować w pozycji stojącej." Co zdecydowanie sugeruje niefunkcjonalność tych opakowań. 



31 komentarzy:

  1. Polecam zmywacz z eveline z pompką jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie cierpię tych pompek, chyba jestem jakaś inna, bo większość je lubi, a ja jak mam taki zmywacz to i tak go odkręcam normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam go z braku laku gdy jestem u teściowej i... bardzo nie lubię! Śmierdzi, słabo zmywa i wysusza płytkę. Straszne dziadostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach dla mnie standardowy ale faktycznie jest, tak jak piszesz.

      Usuń
  4. To bubelek Ci się trafił. Ja mam z pompką z Biedronki i na szczęście nie zacina się. Przelewam do niego zieloną Isanę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja równiez polecam zmywacz z Eveline, nie zacina się, nie cieknie i jest mega wygodny, zwłaszcza że ze mnie taka niezdara że zwykłe zawsze wylewałam przypadkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak polecacie to rozejrzę się za zmywaczem Biedronkowym lub z Eveline :)

      Usuń
  6. miałam i nie polubiliśmy się, buteleczka mi szwankowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc dowód na to, że nie tylko mój egzemplarz jest do niczego...

      Usuń
  7. Ojj ;/ szkoda ze pompka okazała się takim bublem ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. opakowanie byłoby bardzo wygodne gdyby chciało prawidłowo funkcjonować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię tych butelek z takimi pompkami, miałam kiedyś taką do acetonu i wszystko mi parowało z niej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo dzieje się u mnie. Na pierwszym zdjęciu, na zatyczce widać jak się skrapla ;/

      Usuń
  10. Jeszcze mnie te opakowania nie pokusiły, jakoś wolę Isanę zieloną ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wolę Isanę :) Jeszcze nigdy nie miałam zmywaczu w tej formie, ale kusi mnie Biedronkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie taki sam mam problem z dezodorantem w kulce leje się :) szkoda nawet tego 3 zł na te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory nie miałam problemów z dezodorantem w kulce, ale mimo wszystko wolę spray lub sztyft.

      Usuń
  13. jeszcze nie używałam zmywacza do paznokci z pompką, ale teraz przynajmniej wiem, że ten mam z daleka omijać

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go już jakiś czas temu i pamiętam, że pompka również się zacinała. Myślałam, że do tej pory coś z tym zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego zmywacza, ale lubię takie opakowania, choć oczywiście muszą one dobrze działać, nie tak jak w tym przypadku :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go mam, do pompki nie mam większych zastrzeżeń, zmywa jako tako, bez cudów raczej. Ja lubię zmywacze z pompką i też głównie dlatego kupiłam ten zmywacz, nie żałuję, ale raczej nie kupię go ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie pompki w zmywaczach. Szkoda, że trafiłaś na felerny egzemplarz...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego zmywacza, ale i raczej się na niego nie skuszę. Używam Isanę i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam go, ale juz wiem by nie kupować. Ja standardowo kupuję tylko Isane i bebeauty z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również lubię zmywacz z Isany, o którym wspominasz :) Szkoda, że w tym z Lidla pompka to taka porażka :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Taką samą pompkę mają zmywacze z biedronki 'BeBeauty' niestety z opakowania wylewa się zmywacz, a na dodatek rozbryzguje się na wszystkie możliwe strony...

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrze, że napisałaś o tym zmywaczu, bo w Anglii też mam dostęp do Lidla. Ba! często bywam i jeszcze by mnie kiedyś podkusiło, żeby go kupić, a tak, uniknę błędu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!