środa, 1 października 2014

Najlepszy do demakijażu: Garnier, Płyn micelarny 3w1 do skóry wrażliwej!

Z płynami do demakijażu przebyłam długą drogę. Używałam mleczek, które jak dla mnie mogłyby nie istnieć. Płynów dwufazowych, które rozmazywały mi make up na pół twarzy, a moje ostatnie łupy to płyny micelarne, które spisują się najlepiej. Używałam Bourjois, Ziaje, Biodermę, Vichy, czy słynny micel z BeBeauty, jednak moje serce skradła Garnierowska nowość - Płyn micelarny 3w1.



To czego wymagam od produktu do demakijażu, to przede wszystkim: szybkie zmywanie produktów kolorowych oraz delikatność, ponieważ moje oczy są stosunkowo wrażliwe. Ten płyn spełnia wszystkie postawione przeze mnie wymagania. W szybki sposób przy niewielkim potarciu wacikiem rozpuszczają się kosmetyki, a przy tym nie pozostawia po sobie podrażnień i pieczenia - jak to było w przypadku jego niektórych poprzedników. 
Świetnie sprawdza się też do oczyszczania twarzy. Zawsze zmywam twarz żelem, który niestety nie radzi sobie najlepiej, dlatego z pomocą przychodzi mi tu Garnier. Idealnie zmywa makijaż, nie powoduje wysypy zaskórników, nie ściąga cery oraz nie mam wrażenie lepkiej twarzy. Dodatkowym jego atutem jest spore opakowanie, które kosztuje od 12 do 20 zł w zależności od miejsca, w którym je kupujemy. W moim przypadku nie jest on wydajny ponieważ zmywam nim całą twarz więc potrzebuję do tego około 3-4  nasączonych wacików.
Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak!


37 komentarzy:

  1. Właśnie używam tego micela, ale i tak lepiej się u mnie spisywał Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go używam, ale w moich przypadku nie widzę różnicy między nim, a biedrą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nie masz wrażliwych oczów. Ja mam takie i od pewnego czasu ten z Biedronki potwornie mnie piecze w oczy.

      Usuń
    2. Mam to samo-dawniej uzywałam biedronkowego zmywaka. Pozniej przeczucilam sie na garniera i teraz gdy sie skonczyl wzielam znowu biedronkowego i strasznie piecze w oczy:(

      Usuń
    3. Ja zauważyłam to przy używaniu nowego opakowania dlatego też pomyślałam, że nakombinowali w składzie. Ale skoro mówisz że u Ciebie było ok, a później zaczął piec to już nie wiem od czego to zależy.

      Usuń
  3. Lubię ten micel, choć obecnie wróciłam do Biodermy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwa opakowania biedronkowego, tę wersję tradycyjną i tę różową. Obydwie potwornie mnie szczypią.

      Usuń
  4. Podpisuję się pod całą notką rękami i nogami! No może poza wydajnością, bo ja na nią nie narzekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U W I E L B I A M!! <3
    kończę już 2 opakowanie i 3 stoi już w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo go lubię i chyba nie zamienię już :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki nie nakombinują w składzie to i ja nie zmienię!

      Usuń
  7. A ja go nie znam, ale też wolę olejki myjące od "miceli' i przy nich pozostaję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś używałam olejku myjącego z Biochemii Urody, o ile zmywanie twarzy było ok to ta forma do zmywania oczu mnie nie przekonuje.

      Usuń
  8. Chyba jednak się na niego skuszę. Widziałam go dziś w Rossmannie za niecałe 11zł. I to nie w promocji... Jestem ciekawa, czy to pomyłka, czy obniżyli cenę na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka osób już o tym mówiło. Może i obniżyli, fajnie by było :)

      Usuń
  9. Stoi u mnie w łazience i... nie potrafię zrozumieć Waszych zachwytów! Taki o, zwykły. U mnie zdecydowanie nie domywa makijażu, a zazwyczaj najtrudniejszą rzeczą do zmycia jest tusz z Lovely. Czy to ze mną jest coś nie tak? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie wszystko u wszystkich zadziała poprawnie ;D
      Ja również mam kilka produktów, które znajdują morze pochwał, a u mnie są totalnymi bublami :)

      Usuń
  10. Uwielbiam micele ale tego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie stosowałam. Być może kiedyś wypróbuję. Dobrze sprawdziła się u mnie dwufazówka tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam niebieską dwufazę z Garnier ale micel zdecydowanie wygrywa :)

      Usuń
  12. Uwielbiam go <3 jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  13. bez dwóch zdań. Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moj ukochany ;) juz nawet nie szukam lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki działa jak działa, ja także nie szukam. Znalazłam ideał :)

      Usuń
  15. Mam jego dwie butle ale jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najukochańszy, najleepszy, najwspanialszy, genialny:-) uwielbiam go:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest na mojej liscie zakupow, mam madzieje, ze bede z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  18. zamierzam go wypróbować, na blogach jest przeważnie chwalony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego sama się na niego skusiłam i na szczęście nie zawiodłam się :)

      Usuń
  19. próbowałam go, ale u mnie niestety się nie sprawdził, szczypał w oczy

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go, ale jeszcze nie doczekał się swojej wielkiej chwili, bo wpadły mi dwa inne do testowania. Myślę jednak, że w końcu się doczeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Im więcej o nim czytam tym bardziej chcę aby obecnie używany micel się skończył bo mam ten w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam go jeszcze, ale na 100% się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!