wtorek, 2 lutego 2016

KSIĘGA STYLU COCO CHANEL / KAREN KORBO


Ostatnio sięgam po literaturę z dziedziny mody. Tuż po świetnym "Elementarzu stylu" od Kasi Tusk sięgłam po "Księgę stylu Coco Chanel. Jak stać się elegancką kobietą z klasą " napisaną przez Karen Karbo, Chesley McLaren. Postanowiłam i o tej pozycji literaturowej napisać parę słów, ponieważ mówiąc w skrócie - delikatnie zawiodłam się.


Sięgając po tę książkę sądziłam, że będzie to następny poradnik - zasugerowałam się tytułem oraz krótkim podsumowaniem na odwrocie książki i w pewnym sensie też tak jest. Wiedziałam również, że znajdę w niej biografię Chanel, która jak wiadomo jest światową sławę i to właśnie dzięki niej cieszymy się wieloma dzisiejszymi strojami. Jednak biografia Coco to cała książka, owszem jest to ciekawe i takie wiadomości każda kobieta powinna znać, bo przecież fajnie wiedzieć skąd wywodzą się korzenie dzisiejszych outfitów, ale mam wrażenie, że autorka powiela te same fakty. Nie lubię czytać czegoś kilka razy, a tutaj właśnie tak jest. O tym, że wymyśliła żakiet czyta się we wstępie, rozwinięciu oraz zakończeniu książki, podobnie jak tym, że była rozwiązłą kobietą. Przez te wielokrotne przytaczanie faktów zaczęłam się irytować i momentami nudzić. Niemniej jednak książkę warto przeczytać. Daje ona inspirację i wiedzę na temat robienia interesów, ponieważ nie tylko talent i pomysł jest kluczem do sukcesu, ale jednym z najważniejszych czynników jest osobowość, która potrafi odnaleźć się w każdej sytuacji i czerpać ze znajomości jak najwięcej. 

Dajcie znać jakie są Wasze wrażenia po tej lekturze.

A tymczasem zapraszam na mój Instagram @aktualna, gdzie jestem aktywna każdego dnia.


5 komentarzy:

  1. Nie czytałam i nie ciągnie mnie do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jej w swoich dłoniach i pewnie nie trafi prędko do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie luźne poradniki od czasu do czasu ;) Jednak powtarzające się fakty mogły by mnie znudzić, nie lubię jak się czytelnika traktuje jakby nie zrozumiał ;))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli taka bardziej biografia...
    Nie przepadam za tym gatunkiem, więc chyba się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!