wtorek, 25 sierpnia 2015

KREMOWE NOWOŚCI EVREE

Całkiem niedawno na rynek weszły balsamy i krem do rąk marki Evree. Produkty zyskują zolenników, wśród których jestem i ja. Szczególnie balsam zasługuje na pochwałę. Dziś mam możliwość zaprezentowania czterech kremowych nowości dostosowanych do kobiet w każdym wieku.



Kremy przeznaczone są dla kobiet 20+. 30+,40+ oraz 50+ i co ważne można stosować je zarówno na noc jak i na dzień, dostępne będą w różnych drogeriach. Swoje użytkowanie zaczęłam od najniższego poziomu wiekowego i z biegiem czasu będę przesuwać się do góry. Kremy mają świetne składy i nie sądzę, by krem do skóry 40+ czy 50+ wyrządził mi krzywdę. Skóra przyjmie z niego to co najlepsze. Na blogu pojawiać się będą recenzje poszczególnych produktów z dokładnymi opisami i zdjęciami. Na tę chwilę wrzucam zdjęcia i dokładne nazwy.

  • EVREE, 20+ ESSENTIAL, Nawilżający krem do twarzy z olejkiem marigold, witaminą E oraz d-panthenolem (do skóry suchej i normalnej).


  • EVREE, 30+ MAGIC ROSE, Upiększający krem do twarzy z olejkiem różanym, kolagenem i elastyną (do skóry mieszanej).
  • EVREE, 40+ REVITA PERILLA, Liftingujący krem do twarzy z olejkiem perilla, retinolem i kwasem askorbinowym (do wszystkich typów skóry).

  • EVREE, 50+ GOLD ARGAN, Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy z olejkiem arganowym, tocopherolem i kwasem hialuronowym (do skóry suchej i dojrzałej).

13 komentarzy:

  1. też dostałam zestaw tych kremów, nie długo zacznę testować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią sprobowalabym ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka Evree zawojowala rynek kosmetyczny :) ciekawe jak sprawdza sie te kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka Evree zawojowala rynek kosmetyczny :) ciekawe jak sprawdza sie te kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam ten zestaw już na innych blogach i jestem ciekawa jak się będą sprawdzać kremiki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy mają jakieś dobre serum nawilżające:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat szukam nowego kremu nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, świetne kremy, lubię tę firmę

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym wypróbowała, bo o kosmetykach tej firmy naczytałam się wiele pozytywów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekac recenzji! (i składów INCI x])

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam :) i się już jaram! Piękne są opakowania :) składy oparte na trójglicerydach w wiekszości... zobaczymy, czasem mi szkodza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!