czwartek, 15 sierpnia 2013

Wnętrza: słoiczek na biżuterię

Jakiś czas temu, snując się po mieście z ciekawości weszłam do sklepiku na rynku, który tytułuje się jako "wszystko po 5 zł", oczywiście wchodząc do środka, zauważamy wszystko w bardzo niskich cenach- nie tylko po 5. Tłum ludzi buszujący po półkach mnie przeraził, ale zachowując spokój oglądałam asortyment, kiedy moim oczom ukazał się słodki, mały, szklany słoiczek, którego można wykorzystać na wiele sposobów. Od razu na myśl przyszło mi przechowywanie w nim pierścionków czy bransoletek. Jednak odpuściłam i wyszłam.

Po powrocie do domu, nie mogłam przestać o nim myśleć i wtedy już byłam pewna, że muszę go mieć! Wróciłam, wrzuciłam na ladę 4 zł i wyszłam szczęśliwa.


Niby nic takiego, a bardzo podoba mi się, gdy stoi przy lustrze mojej toaletki, a dodatkowo biżuteria nie kurzy mi się i bardzo łatwo mogę wydobyć to, co mnie interesuje. A z racji tego, że jest szklany bardzo łatwo utrzymać go w czystości. Za 4 zł dla mnie bomba! :)


Mam w planach przewiązać go jakąś białą, cienką wstążeczką, co nada mu dodatkowego uroku i wpasuje się w kolorystykę mojego wnętrza. Mam nadzieję, że będzie to dla niektórych inspiracją " jak przechowywać biżuterię" :)

Co o nim myślicie? :)

13 komentarzy:

  1. Również lubię trzymać np. biżuterię w takich gadżetach np. słoiczkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe ja mam taką szkatułkę na biżu

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny słój. Lubie takie staro wygładzające. Sama mam 3 rożne tego typu: na zaskórniaki, słodycze i waciki w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mieszkała na swoim na pewno waciki były w takim słoiczku :P

      Usuń
  4. o kurczę ten słoiczek mi przypomina moja poprzednią pracę w takich ale większych słoikach trzymane były ziarna kawy i bardzo mi się to wtedy podobało :) cudnie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba :)
    szkoda, że u mnie w pobliżu nie ma takiego sklepu z rzeczami po 5 zł ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, bardzo pomysłowy i efektowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!